hij heeft twee kanten

Wat betekend het als een jongen via de social media heel open, flirtetig en vrolijk doet, maar in het echt heel verlegen (over woorden struiikelen, heel zacht praten), gesloten maar toch ook wel geinteresseerd is?

En ik zet het er gelijk maar bij: hoe vind je je eigen topics terug op je profiel? haha heel dom, maar ik kan mn topics niet meer terugvinden :blush:

xxx

Mensen in het algemeen zijn meer geneigd om via Social Media opener en socialer te zijn. Dit heeft te maken omdat er geen face-to-face contact is en de drempel wat lager is. Hoe makkelijk is het bijvoorbeeld om een foto te liken via Facebook? In het echt zeg je toch minder snel tegen je crush dat hij of zij er leuk uit ziet vandaag. Ik denk dat het met de reactie van de ander te maken heeft.

Zorg er gewoon voor dat je crush zich op zijn gemak voelt bij je, en probeer zelf het initiatief te nemen als je merkt dat hij verlegen wordt.

Je andere topics staat maar een paar topics onder deze :wink:

Misschien vind hij je wel heel erg leuk en je kan op je eigen naam klikken en “persoonlijk” aanvinken op je profiel.