Hij heeft tijd nodig...

‘Verwijderd’

Ik snap precies wat je doormaakt. Mijn vriend/ex/scharrel iets heeft dit ook. we hebben niks officeels, en ik wacht op hem.

Maar meisje, besef je wel dat je moet vechten voor waar je van houd. Dat doe ik zelf ook. Alleen de manier hoe je moet vechten is lastig. Als ik zelf 1 ding heb geleerd is dat je hem ook zijn ruimte moet geven. Loop niet achter zijn kont aan, hij zal je echt niet vergeten binnen 1 dag.

Hij wilt ruimte om na te denken, omdat het voor hem ook een vraag nog allemaal is. Dat weet ik zeker. Ik zal hem deze dagen, dat hij op vakantie is, even met rust laten. Hij heeft aangegeven dat hij rust nodig heeft, dan moet je hem ook laten in die tijd. Stel dat jij in een beknelde positie zat, waarbij je een beslissing moest maken die best veel impact op jou en de mensen om je heen heeft. En iemand zit je steeds ‘lastig’ te vallen terwijl jij even bezig bent daarmee in je hoofd. Dat is niet echt leuk.

Zoek afleiding, en probeer hem nu ook met rust te laten. Je zal nu niks beter kunnen maken, dat moet je face to face doen. Niet via berichtjes.