hij heeft t uitgemaakt :'(

Nouja kijk…

Ik ben veertien, en ik had een maand met een superlieve jongen.
Wij gingen best ver enzo, vingeren aftrekken… ik had laatst nog condooms gekocht…
Maar toen gingen we gezellig vieren dat we een maand hadden.
De laatste tijd deed hij vreemd, hij luisterde niet goed als ik ‘nee’ zeg.
En hij negeerde het een beetje en probeerde eroverheen te praten als ik ‘nee’ zei.
Hij weet hoe erg ik niet tegen zijn alsjeblieft-blik kan…
Dus we waren in het park en het ergerde me een beetje dat wat hierboven staat…
En we waren een beetje melig bezig… onder een boom lekker in de schaduw, enzo… Superverliefd allebei… :smiling_face_with_three_hearts: En toen opeens ging hij voor de grap bovenop me liggen, gewoon voor de grap en ik zei weer van ‘nee doe nou niet er zijn mensen bij…’ maar hij luisterde niet zo… Hij zei oo knog voor de grap ‘je hebt ze tog in je tas zitten?’ en ik dacht van jee…
En toen dacht ik van ‘fuck it…’ en toen stond ik op en ging ik zwemmen, het boeide me even niet meer… (we zwommen wel allebei, want ik wou t niet ongezellig maken.) De rest van de dag was ik een beetje chaggie enzo… en ik denk niet dat het hemwat uitmaakte wanttoen ik wegging zwaaide hij me wel heeel erg vrolijk na enalles… Nu is mijn probleem. De dag erna krijg ik opeens een sms van zijn beste vriend; ‘ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen, hij maakt het uit, hij vind je niet meer zo leuk…’ En ik dacht van wat?? De hele dag moest ik gewoon keihard huilen in mijn bed. En nu is het een week later ik slaap bijna nooit meer en het valt me op dat mijn eetlust wegtrekt en ik heb gewoon nergens meer zin in… ik ben ook al bijna jarig maar he tlukt niet om ergens anders aan te denken… Hij had de dag na onze kut-break-up al een nieuwe vriendin. Hij stuurde de dag erna ook een sms van, ik had een oogje op haar, en ik vond haar al een tijdje leuk, toen we met elkaar hadden enzo…

Wat moet ik hiermee?? Ook al is hij een vette player, (de dag erna al een nieuwe vriendin) ik hou nog steeds van hem, ik snap niet hoe dat gevoel bij hem nu al weg kan zijn…

xx hopeloos… maar toch.

Hoe kun je na zo’n korte tijd van iemand houden?

Oke, dit is vast niet wat je wilt horen, maar je moet die gast echt vergeten. Hij is zo fout dat hij het om zo’n reden uitmaakt, en dan óók nog eens op die manier. De dingen die jullie hebben gedaan zijn nu eenmaal gebeurd, en kun je niet meer terugdraaien. Het enige wat nu denk ik helpt is gewoon flink uithuilen en vechten totdat je er weer bovenop komt. Laat die loser zien dat hij je niet kapot krijgt (:

Ik vind dat altijd zo’n overbodige vraag om te stellen. Niet alleen naar jou bedoelt, maar sowieso wordt er vet vaak zo gereageerd. Ik ben het wel met je eens, maar om het nou zo direct weer te zeggen. En fuck. Nu heb ik het ook gezegd. :’)

@foreveralone - ik heb geen idee… :cry:

@blacksmoke - ik weet het… maar het is al een week en het lukt niet… ik denk toch dat hier geen oplossing voor is…

bedankt iedereen btw

Wat ik ook even wilde zeggen, je moet wel een beetje zuinig op je zelf zijn he! Niet zomaar met elke jongen zo snel verder gaan als dat je met deze jongen deed, ik snap dat het heel spannend en nieuw is, maar als je dat vaker doet gaan mensen je zien al slet.
Niet dat je dat nu bent hoor, ik waarschuw je gewoon!

En verder veeeel uithuilen en bedenken wat voor een eikel hij is!

Je denkt nu dat het t einde van de wereld is, maar dat is echt niet zo. Iedereen heeft z’n eigen tempo waarin hij/zij dingen verwerkt. Sommigen lukt dat in een week, en anderen hebben daar twee maanden voor nodig. Niet echt rooskleurig, maar wel de waarheid. Je komt er wel bovenop.

Je houdt niet van hem misschien denk je dat, maar het is niet zo.
Ik vind/vond iemand bijna een heel jaar leuk & ik noem het niet eens ‘verliefd’.
Just saying ohja, en vergeet the loser doe iets met je vrienden, hij respecteerdt je sowieso niet. Zoek iemand die het wel waard is, misschien is het zelfs beter zo!

Oh God… Ze bedoelt dat je niet van iemand kan houden na 1 maand.

You’ll get over it.

het kan altijd erger, mijn ex ging al met een ander terwijl wij 2 jaar hadden, en daar kwam ik pas half jaar later achter. Dus je moet heeel blij zijn dat je geen sex met hem hebt gehad, en dat je van hem af bent. Hoe leuk je hem ook vond. Je moet maar denken wat voorn klootzak het is. Als ik een foto zie van mn ex zwijmel ik nog steeds weg, omdat ik niet opeens kan doen alsof ik m niet meer knap vind. Maar dan bedenk ik maar heel even snel wattie me heeft aangedaan. En geen 1 meisje verdiend zoiets.

wa teen eikel, hij is het je niet waard.
je komt er wel overheen, ookal lijkt dat nu onmogelijk

Oke aan iedereen. Ik snap niet waarom jullie gelijk op iemand bashen van “je houdt niet van hem”. Weten jullie veel hoe het allemaal zit. Natuurlijk is veertien nog een hele jonge leeftijd om zulke uitspraken te doen, maar alsnog. Quit the bashin’

't is nou toch al uit :"D
niet lullig bedoelt overigens

Hij was het toch niet waard joh?
Misschien had je wel iets duidelijker moeten zijn wat seks betreft, maar verder heb je hier helemaal niets mee te maken.
En nou ja, nu lijkt het het einde van de wereld, maar over 2 weken al niet meer.

Zo behandel je een hond man :’)

maar ik zou gewoon andere leuke jongens zoeken. hij is een player dat zeg je zelf al, da’s niet goed.

Mocht een jongen hetzelfde doen (niet luisteren als je nee zegt) moet je hem gelijk dumpen. Die jongens zijn slecht voor je en maken je kapot.
En het is sowieso een ass, je verdient echt wel beter! Zoek een beetje afleiding en over een tijdje lach je hem uit dat hij jou heeft laten vallen.

Het gaat echt wel over. Ga gewoon leuke dingen met vriendinnen doen ofzo, dan vergeet je hem, al is het maar voor een aantal uurtjes. (:
En je bent nog maar 14: je zult nog genoeg leuke jongens tegenkomen.