hij heeft t uitgemaakt maar nu?!

Hey meiden.

Ik zit met een probleem, ik zou graag jullie mening over het volgende horen want ik kan er niet meer ‘objectief’ over nadenken…

Zaterdag heeft mijn vriend verteld dat hij twijfelde tussen ons. De week daarvoor zat hij heel veel met zijn ex te smsen. Ik heb hem toen een paar keer gevraagd of hij dat niet wilde doen omdat ik dat niet leuk vond. hij zei dat hij hieraan ging werken. Ook zei hij dat hij niks verkeerd deed, ik reageerde met ‘nee, maar ik zou het erger vinden wanneer je verliefd word op haar dan wanneer je met dr zou zoenen in een stomme bui’… hier was hij het dus niet mee eens… Nouja verder niet meer overgahad…

Zaterdag vertelde dus dat hij twijfelde maar wist niet hoe nu verder. Hij vroeg aan mij wat er in mij omging en ik zei ‘dat het nu over is?!’… Hij heeft dit opgevat dat ik het wou uitmaken nu hij twijfelde…

Nu hebben we wat gepraat over whatsapp en nu blijkt dus dat hij misschien wel wat gevoelens heeft voor zn ex… Hij vind het leuker om haar te spreken dan dat hoord zei hij zelf…

Nu neemt hij dus afstand van haar, maar ook van mij om erachter te komen wat zijn gevoelens zijn en om na te denken wat hij wil…

Wat vinden jullie erger? vreemd gaan of verliefd worden op iemand anders?
Wat vinden jullie van dit alles en hoe zouden jullie reageren?? Ik heb namelijk altijd gedacht: wanneer iemand aan mij twijfeld (en iemand anders leuk vind) is het klaar… Maar nu het me echt overkomt weet ik het niet zo zeker… Hem nog een kans geven als hij dat wil?!

Vreemdgaan
Beter gevoelens voor een ander hebben, ook al is het erg, daar kan je niks aan doen

Ik zou afwachten wat hij wilt… Laat hem even nadenken, over zijn gevoelens. Maar je moet sowieso doen wat jij denkt dat het beste is. En ik zou het erger vinden als hij gevoelens voor een ander zou hebben dan dat hij een keer vreemd zou gaan. Juist omdat je aan die gevoelens niets kan doen, vind ik dat erger.

Dit.
& heel veel sterkte. Het is naar, maar beter zo, dan ondertussen van 2 walletjes eten

Gevoelens voor iemand krijgen vind ik erg, maar ook het feit dat je er niks aan kunt doen. Je kan je gevoel niet uitschakelen. Vreemdgaan is gewoon stupid.

Verliefd worden vind ik denk ik erger… Maar in beide gevallen zou ik kapot gaan en huilen en kwaad worden en flippen.
Wat een rot situatie. Ik zou er niet mee om kunnen gaan, als mijn vriend gevoelens zou hebben voor een ander zou ik zeggen dat ie meteen een keuze mag maken, en als ik geen eerste keuze ben dat ie mag oprotten. Ik vind dat je voor iemand 100% moet gaan, of gewoon helemaal niet. Maar gevoelens kun je niets aan veranderen.
Als ik jou was zou ik kijken naar wat je wilt, wil je hem echt zoo graag ondanks dat ie zoveel contact heeft met zijn ex en gevoelens hebt, ja ga er voor dan zorg dat ie kiest voor jou. Maar wil jij een eerste plek hebben in zijn hart, waar ik voor zou gaan, zou ik zeggen tegen hem rot maar op, als je met mij wilt zijn, zet je haar uit je hoofd en verbreek je het contact. Maar zo ben ik dan, en dat zou mijn vriend ook tegen mij zeggen. Ik heb alle contacten met mijn eerdere vriendjes ( waren dan geen serieuze relaties) jaren geleden verbroken toen ik mijn huidige vriend ontmoette. En andere kerels die iets van mijn moesten ook. Vind ik eigenlijk ook normaal. Je kunt wel gewoon jongens vrienden hebben, of hij gewone vriendinnen, maar als er meer speelt voor de éen of ander, zou ik het afkappen.

Ja ik vind die gevoelens dus ook erger want het zegt toch ook wel iets over je gevoelens voor de gene met wie je nog bent… voor mij dan in dit geval… En vreemd gaan ja, in een dronken bui ofzo is natuurlijk ook helemaal fout maar denk eerder te vergeten/vergeven…

echt moeilijk ik wil hem niet kwijt maar vraag me af of het goed KAN komen wanneer hij dit wil…

En oja, hij is begonnen met zijn ex mailen en haar nr gevraagd enzo…

Het feit dat hij nog gevoelens voor z’n ex heeft zegt genoeg denk ik

Ja ik heb hem nu gevraagt of hij contact met haar houd… hij zei ja nog wel maar ik merk al dat het minder word… toen vroeg ik dus waarom hij dat zo graag wou… omdat hij dat prettig vind… toen heb ik ook gezegt dat het klaar is… maar hij zei toen dat hij de tijd nodig had om te ‘kappen’ met haar…

Nu neemt hij dus ook afstand van haar, maar ook van mij…

[i]En al helemaal omdat hij juist begonnen is om contact met haar te zoeken…

Ik weet eigenlijk niet of ik met die situatie om zou kunnen gaan…[/i]

Sja ik zou hem heel lang wantrouwen. En hoezo tijd nodig om afstand van haar te nemen? Dat is gewoon een zwak rot excuus. Waar zijn zijn ballen?

Vraag hem eens wat ie nu ervan vind dat het met zijn ex alweer minder wordt, en hoe zijn gevoel is voor jou? Weet hij dat jij nog wel gevoelens hebt? En hem eigenlijk wel wilt? ( ik bedoel, als je hem niet terug zou willen zou je dit verhaal hier niet posten toch? )

Ik kan er ook niet mee om gaan, kan er niet meer normaal over denken en weet al helemaal niet wat ik nu wil :frowning_face: tuurlijk houd ik van hem maar hij blijkbaar niet genoeg van mij…

Nou we hebben nu dus afgesproken dat hij mij smst… zodat ik hem tijd kan/ ‘moet’ geven… En ik wil hem ook de tijd geven maar het zijn echt gemengde gevoelens…

En hoe weet je straks of ze echt geen contact meer hebben?

Ik zou het niet vertrouwen en ermee stoppen. Maar ja, ik weet niet wat jij voelt voor die jongen dus voor jou is het heel lastig om een keuze te maken…

Ik denk inderdaad ook dat dat het beste is…

Oja, ook nog wat… ik wou vrijdag zijn smsjes met haar lezen maar hij had alles verwijderd… Dus ik vroeg ‘O je hebt alles even verwijderd?’ zei die dus dat hij dat had gedaan omdat zijn mobiel de hele tijd vast liep… later vroeg ik dus aan hem of dit echt zo was… Toen vertelde hij dat zij hem dingen heeft verteld die echt niemand anders weet…

Dit is misschien wel zo en misschien ben ik nu wel wat te wantrouwend maar ik ‘was’ zijn vriendin… hij kan me vertrouwen dan maakt t toch niet veel uit dat alleen ik t lees?

Ja het is idd heel erg lastig:( Maar daarom juist fijn om jullie meningen te horen!!

wees blij dat het zo gegaan is en dat hij eerlijk de reden zegt. Weet je meteen waar je aan toe bent, hoe lullig het ook klinkt.