Hij heeft opeens een vriendin??

Heyy,

Ik zit even in een dipje en weet niet zo goed wat ik moet doen… want;

In de zomervakantie was ik naar Italië met een vriendin, daar kwamen we terecht in een vriendengroep, nou allemaal leuk enzo. Nu heb ik met best veel van die groep nog steeds contact maar met 1 jongen al helemaal. We snappen vooral heel erg veel. Ik begon hem toen leuk te vinden, en we praatte allebei met hartjes en kusjes naar elkaar enzo… en hij toonde wel dingen van dat hij me ook leuk/interessant vond.

Nu had ik vrijdag een gesprek met hem via snap en toen vroeg die hoe het met mij en de jongens enzo zat (of ik flow enzo had) toen ik daar op had geantwoord vroeg ik hem daarna hoe het met hem en de chicks dan ging (gewoon als soort grap vroegen we dit trouwens), maar toen zei die dat die sinds kort een vriendin heeft…!!!
Nu had ik hem natuurlijk wel eens over vrienden en vriendinnen horen praten, maar hij zei haar naam (S) maar ik had hem echt nog 0 x haar naam horen zeggen. Toen hij dit zei baalde ik echt heel erg, want ja ik begon hem net leuk te vinden en had het idee hij mij ook wel… toen een paar dagen later (gisteren) was ik online op ‘houseparty’ (dat is een soort van FaceTime) en begonnen we een gesprek, maar tegelijkertijd was hij aan het FaceTime met S. En vroeg hij op een begeven moment aan haar waarom ze niets zei. Toen zei ze iets wat ik niet verstond en zei hij tegen mij dat ze me niet vertrouwd, omdat ik “zoenmeisje” (-> lang verhaal van op vakantie, nothing happend ofzo maar is gewoon een grap) in zijn telefoon heet. Dus toen zei ik dat ik gewoon te vertrouwen ben hoor. Toen zei zij weer iets wat ik niet verstond en drukte hij (R) zijn microfoon op mute waardoor ik niet verstond wat hij zei. En drukte hij uiteindelijk ons gesprek uit.

Vandaag hadden we weer een gesprek via snap en vroeg ik uiteindelijk of S me nog steeds niet vertrouwd, toen zei hij dat ze me inderdaad nog niet helemaal vertrouwd omdat hij nog elke dag met elkaar praten en dan dus ook via houseparty enzo en dat hij me dus zoenmeisje noemt. Maar hij zei er ook gelijk bij dat hij nog steeds graag gesprekken enzo met me wilt en dat dat dus ook gewoon door blijft gaan. En dat ze het wel al weer minder erg vindt omdat ik ver weg woon, dus dat er ook niet gemakkelijk iets kan gebeuren.

Maar ik snap het gewoon niet meer… want ten eerste praatte hij dus heel veel met me enzo en wist ik niet eens dat die dus een vriendin had, ten tweede vind ik het raar dat hij dan nog steeds met mij zoveel praat en alles terwijl die met S heeft en dan ten derde dat hij nog steeds met kusjes en hartjes praat. Snapt iemand wat voor signalen hij dan nu aangeeft? En waarom hij nooit iets heeft gezegd over S vóórdat ik er naar vroeg? En dan ook wat denken jullien wat hij van mij dan vind? (Want ik zat ook te denken misschien komt het wel dat hij me wel leuk vind/vond maar dacht dat het toch niet ging werken omdat we redelijk ver van elkaar wonen?!)

Thanks alvast voor het antwoorden! <3

Laten gaan. Hij heeft een vriendin bij hem in de buurt en jullie hebben niets.

Dit. Als hij zijn vriendin boven jou kiest is dat zijn goed recht. Praten betekent niks he. Ik snap wel dat jij het idee kreeg dat hij jou leuk vond, maar blijkbaar bedoelde hij het allemaal niet zo. Accepteren en laten gaan.

Ik zou hem laten gaan, juist afstand nemen en hem gelukkig laten zijn met zijn vriendin; op dit moment voelt zijn vriendin zich ook niet helemaal op haar gemak met jou erbij en je bereikt nu niks. Als hij je oprecht leuk vond, ging hij voor jou en niet voor haar. Het lijkt mij dat hij het flirten en de aandacht wel leuk vindt, maar je kwetst alleen jezelf als je hiermee doorgaat.

Laat hem los, hij heeft blijkbaar een vriendin maar hij stuurt nog hartjes en kusjes naar jou en dat is gewoon rot t.o.v. zijn vriendin.

OF spreek hem hierover aan, dat hij geen hartjes en kusjes naar andere meiden mag sturen buiten zijn vriendin.