Hij heeft nog steeds dingen van zijn ex

Ik had laatst iets nodig uit de kast van mijn vriend (hij was er zelf niet bij). Ik kwam er toen achter dat hij nog heel veel dingen die zijn ex hem gegeven heeft bewaart. Hele ‘kleffe’ dingen, hartjeskussens, foto in een hartjesframe, wat ‘tekeningen’ met hartjes en ‘jij bent mn alles’ erop enzo.

Nu vraag ik me echt af waarom hij deze dingen heeft bewaard. Het is denk ik zo’n 7 maanden uit met zijn vriendin.
Ik ben helemaal niet zo van die kleffe cadeautjes, en nu ben ik bang dat ik hem teleurstel als ik niet zoiets doe.

Niet citeren aub :slightly_smiling_face:

misschien soort van ge mis,dat hij haar nog niet los kan laten.
het is inderdaad heel vreemd dat nog zo iets bewaard,dat donder je toch meteen prullen bak met hele hebben en houwe van je ex lijkt me.
het ligt er aan hoe hecht je met je ex was. :cold_sweat:

Ik heb ook nog dingen van exen, niet omdat ik nog om ze geef of iets voor ze voel, maar omdat ik er wel leuke herinneringen aan heb.
Ik zou me pas zorgen gaan maken als je vriend nog steeds van die cadeautjes van haar krijgt of dingen aan haar geeft.

Alsof een ex per se lucht voor iemand moet zijn. Het was wel een belangrijke periode uit z’n leven. Je gooit toch ook niet je cadeautjes weg van oude
vriendinnen waarmee je nu niet meer bevriend mee bent.

Inderdaad. Ik heb ook heel veel dingen bewaard van mijn ex. Bijv een kettinktje. Hoewel ik het niet meer draag, is het wel belangrijk voor me, gewoon een aandenken aan een mooie tijd. Hij heeft waarschijnlijk hetzelfde.
En als het je dan toch zo dwars zit, kun je er het beste met je vriend over praten. Vraag gewoon: 'Goh, ik zag dat je nog best veel dingen van je ex had. Vind je het erg dat ik je nooit zulke dingen geef/mis je haar/kun je ze wegdoen (dit laatste zou ik niet vragen)?

Ik heb de dingen van mijn ex ook bewaard en ik ga de dingen van mijn ex-vriend ook echt bewaren hoor. Het zijn hoofdstukken in mijn leven, waarom zou ik gelijk alles weg moeten gooien omdat die hoofdstukken af zijn gesloten? Het is een mooi aandenken aan de tijd die je samen hebt gehad.

Ik zou het niet zo zwaar nemen. Het is een periode uit jou vriend zijn leven en dat heb jij te accepteren.

Oeeeh mijn ex zag ook alle spullen van mijn vorige ex, ik had dat allemaal nog op mijn kamer staan.
Ik kom daar gewoon nooit (enkel om te slapen uiteraard) en had er niet aan gedacht om het weg te gooien.
Ik heb het weggegooid, ik had er geen leuke herinneringen aan omdat het op een rotte manier is uitgegaan. Maar de spullen van mijn ex heb ik ook nog, het zijn herinneringen (:

Oh nu ik eraan denk, die staan ook nog op mijn kamer, moet ik ook eens in een doos stoppen :’)

ik heb zelf ook niet alles weg gedaan van mijn ex. wel heb ik alles uit het zicht gehaald natuurlijk en ook wel veel fotos verwijderd. ik doe het gewoon in een doos en het gaat achter in de kast. leuk voor later om er nog eens op terug te kijken.

Ik heb nog twee Valentijnskaarten van mijn eerste vriendje bij mijn bureau staan, ik vergeet ze eigenlijk op te ruimen, inmiddels zijn er alweer drie andere jongens geweest na hem. Mja ik weet niet, ik vind het wel best zo.

Ik heb ook nog dingen van m’n ex in m’n kast, cadeautjes en een t-shirt :’) Wil t wel weggooien maar ook weer niet. Ik zal er iig niks achter zoeken als ik jou was!

Mijn vriend is getrouwd geweest en is plus minus 10 jaar samen geweest met zijn ex-vrouw. Hij is er nu dan niet meer over te spreken, wat naar zijn verhalen eigenlijk best logisch is. Maar 't lijkt mij dat als je een lange tijd samen bent geweest je bepaalde dingen niet weg doet. Al is dat natuurlijk afhankelijk van hoe de personen ook uit elkaar gegaan zijn.

Ik heb zover ik weet niets van mijn exen hier.

ik heb ook nogsteeds dingen van mn ex, ik zou er niks achter zoeken. Die spullen herinneren hem aan een tijd, en daar doe je niet zomaar afstand van.

Niks achter zoeken, ik heb ook nog spullen van mijn ex. Hij is ook nog altijd belangrijk voor me, alleen niet meer op de manier als ie eerst was!

Zolang het niet echt een foto van hun tweeën op zijn nachtkastje is zou ik me er geen zorgen om maken! En als je dat toch blijft doen: praat er over, dan zal hij je hoogstwaarschijnlijk geruststellen dat het niks is.

gadverdamme.

Mijn vriend heeft alle foto’s van zijn exen nog op de laptop! fijn!!
Maar hij houd niet meer van haar.
Ik denk dat het onzekerheid is en dat ze denken, oohja er zijn vrouwen die me leuk vonden, ik heb het nog…

Mijn beste vriend slaapt met een knuffel die zijn ex heeft gegeven (een panter met de naam "tijgertje). Ik moest dat beest z’n nek een tijdje terug even hechten omdat hij weet dat ik weet waarom dat beest belangrijk voor hem is en hij z’n moeder er niet mee lastig wilde vallen.
Ik heb zelf nog steeds wat spulletjes van mijn eerste vriendje, maar ook wat prulletjes uit de tijd dat ik iets had met m’n beste vriend. Ik ga ze niet weg doen, maar het is ook niet zo dat ik me er wanhopig aan vastklamp. Net als de foto’s, die gaan ook niet weg. Veel foto’s vind ik ook gewoon mooi.

Het zijn gewoon spulletjes en aandenkens uit een andere tijd om af en toe eens aan terug te denken (mits je er aan toe bent). Mijn ene ex wil ik niet meer zien voorlopig (al wilt hij weer vrienden worden, maar ik ben daar nog steeds niet aan toe) en mijn andere ex is mijn beste vriend.

Ik heb de foto’s van zijn ex die onder het kopje ‘wij’ stonden van zijn computer verwijderd. Die wij bestond allang niet meer. Dus ik vond dat ze wel verwijderd mochten worden. No regrets.

Het meest ranzige vond ik dat hij een doosje met verschrikkelijke oude condooms had, allemaal al 2 jaar over de datum. Tot mijn grote afschuw zat er een gebruikte in.
Het idee dat dat in iemand anders heeft gezeten, om nog maar niet te spreken over de ranzige inhoud door dat verstofte en verjaarde kwakje. BAH

Ik vind dus echt dat je dat niet kunt maken. De naam van de map wijzigen vind ik oke, maar zomaar even doodleuk verwijderen… dat doe je gewoon niet. Het is zijn computer, niet die van jou.

Het waren maar zes foto’s, ik heb ze enkel naar de prullenbak verplaatst dus hij kon ze nog altijd terughalen.
Ik wist echter al dat mijn vriend het niet erg zou vinden. Het was al een jaar uit, ze zagen elkaar nooit meer, hij weigerde haar te accepteren als vriend op facebook en hij was maar al te blij dat het uit was. Ik heb het ook meteen verteld, niets aan de hand. Hij zei zelfs dat hij niet eens meer wist dat hij ze had.
Toen we nog niets hadden, had hij nog een fotoboek met vakantiefoto’s, een knuffelbeertje en een afschuwelijk lelijke polo rondslingeren. Zonder waarde, hij was meer te lui het weg te doen. Zodra onze relatie officieel is, heb ik dat alles nooit meer zien

Dus ja, ik vond dat ik het wel kon maken.