Hij heeft nog een vriendin

Heee meiden.

Ik heb een probleem, of nou ja, probleem… ik probeer het uit te leggen.
Ik app al iets meer dan een half jaar iedere dag met een jongen. we spreken af en hebben ook seks gehad. maar het probleem is dat hij nog een vriendin heeft. hij woont daar mee samen maar die relatie gaat al een tijd niet goed…
als ik hem iets vraag daar over… antwoord hij er bijna niet op… maar hij is wel de enige die ik wil. dit heb ik hem ook al duidelijk gemaakt.

wat kan ik nu het beste doen? ga ik hier mee door? of stop ik?
hoe zouden jullie zo iets aanpakken?

Groetjes Eline

Laat hem snel een keuze maken en anders dumpen.

Ik vind het echt niet kunnen, van jullie beide niet. Hij heeft een vriendin! Ik zou hem sowieso laten kiezen, of jij of zijn vriendin. Hij kan moeilijk van twee walletjes blijven eten.

Hij heeft een vriendin, ik vind dat jij sowieso uit respect voor die vriendin moet stoppen. Verder zou ik niks met hem beginnen, als hij dit al bij haar doet acht ik de kans groot dat het weer gebeurt zodra hij iets met jou heeft.

Hij heeft een vriendin. Afblijven dus!

ja ik snap het. maar ben zo ongeveer nu verliefd op hem… Hij kwam naar mij ik niet naar hem

En inderdaad uit respect stoppen is wel zo netjes. hoe moeilijk het ook is…

Dus dan is het maar allemaal oke?

Dit. en waarom heb ik het gevoel dat dit straks weer z’n Helpp, ik ben zijn minnares! wordt

oh nee. ik keur het zowieso niet goed. hij niet, maar ik ook niet. we zijn beide niet goed bezig. en nee ik wil niet dat iemand dit bij mij doet. maar als je verliefd bent wordt het er niet allemaal makkelijker op.

Waarom ben je er dan aan begonnen en mee door gegaan? Als je weet dat je fout bezig bent

Nee maar je hebt wel eeb stel hersens waarmee je net nog zegt dat je het niet goedkeurd. Kap het dan af, zo moeilijk js dat niet. En met die ene opmerking leek het echt even alsof je het op die manier probeerde goed te praten. Dit valt nooit goed te praten

ik wist eerst niet dat ie een vriendin had. nadat ik met hem gezoend heb heeft ie dat verteld. hij zij er bij dat ie me toch wel erg leuk vond. en dat ie mij wilde

ik denk niet dat ik kan stoppen… ik ben zo verliefd op hem…

E daarna heb je vrolijk seks met hem gehad. Best naïef dat je hem gelooft. Als hij jd zo leuk vond was het nu uig met die vriendin

Waarom maak je dan dit topic aan

nou jemig sorry hoor. ik vroeg of jullie tips voor me hadden. als je niets nuttigs te melden heb reageer dan lekker niet. dankje.
ik kan via een scherm mn gevoel niet uitdrukken?:face_with_raised_eyebrow:

Nou geloof me, hij is niet verliefd op jou. Anders had hij namelijk al lang voor jou gekozen. Dus stop ermee en hang straks aub niet slachtoffer uit, want je had al lang weg kunnen lopen. Namelijk op het moment dat hij vertelde dat hij een vriendin had

Er worden tips gegeven om te stoppen