Hij heeft niks meer voor me over. help?

hee meiden,

ik zit al een tijdje in de knoop met mijn vriend. We zijn nu iets langer dan een half jaar bij elkaar. Tot de zomervakantie was alles rozengeur en zonneschijn, we waren elke dag bij elkaar en echt gelukkig samen, we hadden beide het idee dat we echt samen oud zouden worden. Tot de zomervakantie. Ik was toen 2 weken op vakantie, en hij vond het toen nodig vreemd te gaan. Hij heeft een drankprobleem gehad, en heeft zich in die twee weken totaal kapot gezopen. Hij kon zich er ook echt niks meer van herinneren en had er ontiegelijk veel spijt van, hij heeft alles eerder verteld en wilde er alles aan doen om het goed te krijgen. Uiteindelijk na een zware periode, heb ik er voor gekozen er toch nog wel voor te gaan, wetend dat het moeilijk zou worden. Hij heeft het immers niet met opzet gedaan, maar dan nog. Het ging vervolgens weer een tijdje goed, gewoon zoals van ouds. Alleen de laatste tijd merk ik dat we veel ruzie hebben en dan ook echt hard tegen hard gaan. Ik ben vrij koppig, dat weet ik, maar hij ook. Volgens hem ben ik dus altijd degene die ruzies veroorzaakt. Hij is onwijs jaloers aangelegd. wanneer ik een avondje uit wil, VRAAG ik dit eerst aan hem. dit gaat eigenlijk al te ver. Vervolgens wordt hij dan altijd boos omdat ik volgens hem niet overleg. Terwijl hij altijd random op het laatste moment besluit uit te gaan zonder uberhaupt iets te zeggen. Ik vind dat niet erg, maar dan moet hij mij ook gewoon laten gaan. Ook heb ik het idee dat die niks meer voor me over heeft. Als ik iets heb zoals een gala, wordt die bijna boos omdat ik graag wil dat die mee gaat. Ik moet immers met een date aankomen daar. Iemand anders meenemen mag absoluut niet, maar hij wilt echt niet mee omdat die zogenaamd geen zin heeft. Terwijl die dat soort dingen altijd juist heel leuk vind. Maar als hij naar zn ouders wilt, moet ik alles opzeggen om mee te kunnen gaan, anders ontploft die. Ik heb al zo vaak geprobeerd het hier over te hebben, maar altijd wordt die boos en is het mijn schuld. Ik weet wel beter, maar ik durf er bijna niet meer tegen in te gaan. Hij heeft gewoon niks meer voor me over. Een kus geven is voor hem al te veel gevraagd. Dan ben ik een drammer.

Ik weet dus echt niet meer zo goed wat ik er mee moet. Ik zit nu midden in mn tentamen week, en zelfs nu kan die het niet opbrengen om even lief te doen. “want mensen die in scheiding liggen, doen dat ook niet” krijg ik dan als antwoord.
Ik hou heel veel van hem, hij kent me door en door, en ik heb het echt top met hem gehad. Ik wil dus gewoon weer dat het allemaal zoals van ouds is. Hij wilt precies hetzelfde, maar hij blijft zo doen. Terwijl ik echt wel merk dat die me niet kwijt wilt, anders maakt die zich niet zo druk om mij. Ik weet dus niet hoeveel verdriet, pijn en moeite ik er nog in moet stoppen. Ik wil er geen punt achter zetten, maar misschien is dit wel gewoon het beste. Op dit moment kan ik gewoon niks goed doen en word ik alleen maar afgezeken. zo kunnen we gewoon niet verder.
Hebben jullie advies voor me?
Liefs

Mijn advies… maak er een einde aan! Klinkt misschien heel bot, maar dit gaat gewoon niet werken. Jullie zijn zo kort bij elkaar en het is al zo’n zootje. Ik denk niet dat hij gaat veranderen, om eerlijk te zijn. Je verdient beter en zal dat hoogstwaarschijnlijk ook vinden! Op deze manier maak je jezelf alleen maar kapot. Hoe leuk het de eerste tijd ook was…

Als ik jou was zou ik het toch echt uitmaken. Hij gunt je helemaal niks en is ontzettend egoïstisch bezig. En dan is ie ook nog eens niet lief, wat heb je nog aan hem als vriend zijnde?

klopt inderdaad… op dit moment heb ik inderdaad niet zoveel aan hem, ja gezelligheid, áls er een goede dag bij zit. Ik vind het alleen echt onwijs moeilijk, en ben bang dat ik er spijt van ga krijgen…

Hij ging na een paar maanden al vreemd
Hij geeft geen fuck om je

wat doe je nog bij die gast?

Hij wil zich niet aan jou aanpassen… en daarom is hij denk ik op het moment niet echt een geschikte jongen om een relatie mee te hebben. Sterkte!

Inderdaad ! Je verdient veel beter meiss

Beetje afgezaagd en lomp maar… .dumpen die handel!

Sterkte Xx

Uitmaken ik heb ook zo’n soort relatie gehad waardoor ik me alleen maar klote voelde maar ik hield teveel van die jongen om het uit te maken gelukkig heeft hij het toen uitgemaakt waar ik toen wel kapot van was maar nu voel ik me super en boeit hij me totaal niks meer. Ik heb ook ingezien dat die relatie niet goed voor me was. Dus mijn advies is echt het uitmaken je zult je even rot voelen maar daarna zul je inzien dat dit het beste was.

Je verdient veel beter, wat een eikel. Idd uitmaken.

Wauw ij klinkt ect als een enorme lul.
Wel zijn eigen pleziertjes, maar jou vergeten.
Sowieso, dat je em nog laat uitgaan nadat ij is vreemd gegaan en ij jou totaal niet vind ik al een rede om enorm boos te worden. Jij vertrouwd em wel, maar ij jou dus niet.
Ik zou et uitmaken. Je verdient ect veel beter dan dit oor!

Dat hij zo overdreven jaloers en controlerend is, geeft alleen maar aan dat hij zelf niet te vertrouwen is. Dumpen die zooi, jullie zijn nog maar een half jaartje samen, jullie zijn nog niet voor eeuwig verbonden.

Je verdient heel beter dan hem, ik zou het uitmaken met hem.

Lul.

Waarom vergelijkt hij jullie überhaupt met een stel dat in scheiding ligt, schijnbaar kijkt hij er zo tegen aan?

Ik ga er inderdaad een punt achter zetten. Ik heb deze week al een paar keer geprobeerd een “goed gesprek” aan te knopen, hij verzint nu alleen constant iets waardoor er opeens geen tijd voor het gesprek meer is. Ik wil het echt niet via de tel of iets doen, vind dat zo laf. Dus ja. Nu nog de hoe … Bedankt voor jullie reacties iig, ik had het even nodig om van meer mensen te horen! vond het zo lastig om écht in te zien dat dit gewoon niet langer kan. Ik vind het onwijs jammer, maar het gaat gewoon niet meer werken zo.

Wat een eikel. Ik vind het gek dat hij is vreemdgegaan, maar hij vertrouwt jou niet. Wat klopt hier niet? :hammer: