Hij heeft niks gezegd.

Hello.

Gisteren had mijn vriend een dag vrijgenomen van zijn werk, omdat ik jarig was en voor mij een taart wilde maken. Hier had hij niks over verteld dus het kwam als een complete verrassing.

Vanochtend ging hij werken, maar kwam hij ineens om 12 uur al thuis, met de mededeling dat hij zijn motorrijbewijs gehaald had en dus niet was gaan werken. Hij had mij niet eens verteld dat hij aan het lessen was en ik was dus zwaar teleurgesteld. Gelijk schoten er dingen door mijn hoofd als; als hij dit zo goed kan verzwijgen, bij wat doet hij dat dan nog meer? We wonen zowat samen en ik ben altijd bij hem, dus ik vind het zo stom dat hij niks gezegd heeft.

Ik ben nog steeds boos, heeft er iemand tips zodat ik me iets beter ga voelen? :frowning_face:

Beetje apart dat hij dat niet gezegd heeft, maar echt niks om je zorgen over te maken. Je stelt je een beetje aan hoor.

Vraag hem gewoon waarom hij niks gezegd heeft, dan kom je er snel genoeg achter.

Wat Peppermint zegt ja. Maar maak je er idd niet te druk over, het heeft niet erg veel te betekenen lijkt me.

Misschien heeft hij niks verteld omdat hij geen vragen wilde. Of wilde hij het aan niemand vertellen en het als een verassing laten komen en heeft hij jou ook niks verteld om te voorkomen dat je je mond voorbij zou kunnen praten per ongeluk? Hij is niet verplicht om het te vertellen.

Oh, hier dacht ik laatst over na. Hoe iedereen het voor elkaar kreeg om elke keer super gelukkig aan anderen te vermelden dat ze lessen namen.

Ik zou het persoonlijk ook van iedereen verzwegen hebben xD Vast niks ergs, joh!

Ik zou het ook niet zeggen, als je dan je rijbewijs niet haalt hoef je niets uit te leggen! Wanneer iedereen het weet zou ik me doodschamen dan, misschien is dat het bij hem ook? In ieder geval, het is toch hartstikke lief van die taart?! wou dat mijn vriendje dat ook deed!
Je hoeft je waarschijnlijk echt geen zorgen te maken meis!

Inderdaad… ik geef Peppermint gelijk…

Ik vind het vrij normaal dat hij niet zei dat hij motorrijlessen volgde, heel veel mensen worden zenuwachtig als mensen van de ze weten dat ze binnenkort moeten gaan afrijden en dan falen ze juist. Grote kans dat je vriend daar ook last van heeft. Ik zou het hem gewoon vragen, maar niet op een aanvallende manier.

Ik zou er niet te veel achter zoeken dus.

Dit heb ik dus ook altijd hoor. Ik zeg dan bijvoorbeeld dat ik ermee bezig ben, maar verder niets. Achteraf altijd pas.

ONTOPIC: ik zou hem gewoon om uitleg vragen. Dan kom je er vanzelf achter.

-

Ik vind eigenlijk dat je dat soort dingen wel deelt, als je een relatie hebt. Het hoeft niet direct te betekenen dat hij ook andere dingen verzwijgt natuurlijk…

Ik snap natuurlijk wel dat hij niks zou zeggen als hij moest afrijden, want dat ga ik zelf ook niet doen als ik moet afrijden, om vragen te voorkomen als ik zak…
Maar ik vind het gewoon heel kut dat hij niet eens gezegd heeft dat hij bezig was met lessen. :frowning_face: Dat vind ik toch wel dingen die je meestal deelt met je vriend / vriendin…
Maargoed, ik heb maar wel een kaart voor hem gekocht, dus ik hoop dat het de situatie weer wat beter maakt.