hij heeft niets door

ik was laatst op vakantie met mijn bff, en daar ontmoete ik een super lieve jongen,
ik praat nu best veel met hem op msn, laatst vroeg ie zomaar uit het niets of ik iemand leuk vind, uit angst heb ik nee gezecht (stom natuurlijk) maar nu wil ik hem duidelijk maken dat ik hem leuk vind, dus ik doe best flirterig, maar hij heeft het totaal niet door :S, wat moet ik nu doen ik durf het hem niet te zeggen ?

• ik kan ook moeilijk met hem afspreken want hij woont in gelderland en ik helemaal bovenin noord-holland (best ver van elkaar dus)

echt heel erg bedankt als je me zou willen helpen (L)

zeg hem gewoon dat je hem leuk vindt, en kijk hoe hij reageert :slightly_smiling_face:
wil hij niks, okee dan niet. niks aan de hand, want je ziet m toch nooit meer.
en trouwens
noord-holland gelderland is nog wel te doen.
mijne woont in midden-duitsland…

ik denk niet dat ik het hem durf te vertellen, en als ik het mischien tog durf zou ik niet weten hoe ik het zou moeten brengen :S

Je kan misschien zeggen:

“je vroeg toch laatst of ik iemand leuk vond? Ik zei nee maar bedoelde eigenlijk ja…”
En dan hopen dat hij dan zegt: “oh… op wie dan?”
:slightly_smiling_face:

maar weet iemand ieds zonder het hem te vertellen :blush:

nee. jongens begrijpen het pas als je het gewoon vertelt.

je kan hem vragen of hij iemand leuk vind?

heb ik gedaan, hij zij van niet :frowning_face:
maar na dat we beide hadden gezecht dat we niemand leuk vonden deed ie opeens nog veel liever en echt alsof ie me leuk vond…

hmm ik denk dat je gewoon moet zeggen van ´hmm denk dat ik toch iemand leuk vind…´, gewoon niet nadenken maar versturen en afwachten op zn reactie. :wink:

Tjah, gewoon vertellen idd. Veder valt er weinig te doen

oke !
ik ga het proberen…ben nu al zenuwachtig :blush:

bedankt voor jullie tips (L)

Succes. Zeg je of het goed ging? =D

jaaa gewoon zeggen! als hij inderdaad zo lief is,
zal hij hoe dan ook vast aardig en normaal reageren. (:

ik zal het zeggen :wink:
ik hoop dat ie lief reageerd !

haha dat hoop ik ook echt voor je! :grin:
en als ie je toch niet leuk blijkt te vinden,
hoef je hem in ieder geval waarschijnlijk niet vaak
onder ogen te komen hehe

ja dat is inderdaad wel een voordeel :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ik wacht nu tot hij online komt op msn…
maar hij komt maar niet :S !

maar nu ben ik weer gaan twijfelen of ik het wel moet vragen…want ik ben er totaal NIET zeker van dat ie me leuk vind…

het liefst zou ik gewoon nog even wachten en gewoon veel met hem msnen en smsen maar ik ga over een paar daagjes op kamp, en dan heb je geen pc :S !

nee nee nee je moet niet vragen denk ik,
juist eerder zeggen dat jij hém wel ziet zitten!
zeg maar gewoon met hints maar iets minder subtiel!
zoals hier al was gezegd, zeg iets als:
ja ik denk dat ik toch eigenlijk wel iemand leuk vind
en waarschijnlijk wil hij dan heel graag weten wie! :grin:
succes he! en bedenk maar, als je het toch niet durft te zeggen,
en over een paar jaar blijkt dat hij smoorverliefd op jou was,
dan heb je echt heel erg spijt!

Haha je moet het niet laten merken, zeg het direct, jongens snappen echt niks via msn en ik ben getuige :grinning_face_with_smiling_eyes:

oke ik wil het hem echt heel graag vertellen ! maar het gesprek gaat steeds over hele andere dingen en dan komt het zo uit het niet…weten jullie ieds wat ik zou kunnen zeggen zodat het onderwerp ieds meer in die richting gaat… (beetje vage vraag xD)