hij heeft na 1 dag een ander...

okee dus het is echt een heel erg lang verhaal maar het komt erop neer dat de jongen waar ik mee bezig was en eventjes mee gegaan ben vanalles heeft gedaan om te beginnen met iemand anders naar bed geweest en over veel dingen gelogen.
nu is dus het probleem dat ik hem elke keer heb vergeven maar mijn vriendinnen konden dit niet.
daardoor ging ik vaak twijfelen of het wel kon zonder dat ik mijn vriendinnen kwijt raakte.
toen heeft hij uiteindelijk gezegt dat hij het niet meer wou.
ik kan dit begrijpen ook al heeft hij veel dingen fout gedaan en hou ik nog steeds van hem

maar het probleem is dus… hij had na 1 dag al weer n ander ik heb nu het gevoel dat alles gelogen was, ook heeft hij me geblokt en tweet hij telkens dingen naar haar terwijl hij dit nooit naar mij deed.
ik weet niet zogoed wat ik kan doen omdat ik echt nog veel van hem hou maar hij nu van dit andere meisje ( dat hij pas een week kent) houd.
ook zei hij een week terug nog dat hij niet snapt dat hij zoveel van me kan houden (hield dus)

weten jullie wat ik kan doen…

Je moet hem laten zien dat je ook zonder hem kan. Tenminste dat zou ik doen.

Mijn ex had na 1 dag ook al een andere en toen hij met de andere had had hij ook met nog iemand anders :hammer:

wat een kneus :’) wees blij dat je van hem af bent.
logisch dat je vriendinnen hem niet konden vergeven. je verdient veel beter dan een leugenaar die vreemdgaat.

haha ik vertel mezelf ook steeds dat ik beter verdien,
en hoor het ook van alle kanten maar toch kan ik hem niet vergeten :hammer:

Ik vind het ontzettend vervelend voor je. Toch denk ik dat je vriendinnen gelijk hebben, want je zegt zelf al dat hij veel dingen fout heeft gedaan.
Ik snap niet waarom je het hem de hele tijd vergeven hebt als hij met een ander naar bed is geweest.
Sorry dat ik het zeg, maar toen ik de naam las dacht ik: Pfff player!
Trek het je verder maar niet aan. Als hij jou negeert, dan zou ik er ook maar geen contact mee proberen te maken. Ik weet dat het soms moeilijk is.
Nogmaals: sterkte :wink:

Het feit dat je hem steeds vergeeft en dat híj dan niet meer met jou verder wilt vind ik al onbeschoft, jij had hem moeten dumpen want hij is jou niet waard! Zoals wij hem uit jouw verhaal opmaken verdient hij je liefde niet en kun je beter medelijden hebben met dat arme meisje waar hij nu van ‘houdt’.

heel lief wat jullie allemaal zeggen! :flushed:
het enige waar ik wel echt nog mee zit is dat hij dalijk met dit nieuwe meisje wel een relatie kan hebben die goed gaat enzo… en dat ik dat niet met hem kon hebben

Iemand die na één dag alweer een ander heeft en er zogenaamd van houdt kan ik niet serieus nemen. Kortom: Hij is je niet waard, laat hem maar zien wat hij mist.

Wat een onzin wat die jongen tegen je zegt, als iemand na 1 dag een ander heeft is dat geen echte liefde hoor. Aan zoon jongen heb je helemaal niks en dus snel vergeten!

Dit.

Hmm of hij heeft haar om over jou heen te komen

omg wat een sukkel! Ik zou zeggen: laat hem goed zien wat hij mist!!! Jij weet iig al wel dat je een grote lul hebt misgelopen, dus veel lachen, er leuk uitzien, lekker parfum opdoen en sey zijn!!! :grinning:

Damn wat een lul. Wees blij dat je er vanaf bent!

hij heeft me al 2 x een snapchat gestuurd ( we snapchatten nog best veel ) met bijv loveyou en : geef me vnv maar een kusje
en daarna oohh sorry was niet voor jou
waarom doet hij dit als hij weet hoeveel t pijn doet

dan zeg je toch gewoon tegen hem dat je wilt dat hij daar mee stopt?

Klinkt als een lul.

ik heb gezegt wil je dat aub niet meer doen want het doet pijn
en daarna : maar veel plezier vnv ;p
ik ga me niet verlagen om ruzie te gaan maken ofiets :flushed:

^^ ik zou eerlijk gezegd proberen niet op hem te reageren, eigenlijk helemaal niets meer te lezen. Verwijder hem op Twitter en die snapshot zodat je er niet steeds mee geconfronteerd wordt. In het begin is dat misschien moeilijk maar het gaat je echt helpen. Je verdient echt wel beter dan zo’n loser!