hij heeft met haar maar kijkt naar mij.

x

Hij kijkt toch alleen…?
het ligt er ook aan hoe je het opvat, ik zie het niet zo. Als een jongen gaat flirten en kloten en hij heeft een vriendin dan wordt het pas anders vind ik.

Oh oh oh.
Je kan tegenwoordig niet meer naar iemand kíjken en de hele wereld staat op z’n kop.

Misschien denkt hij wel dat jíj vaak kijkt, want als jij ziet dat hij naar jou kijkt kijk jij dus ook naar hem (begrijp je?)

Hij zoekt nog geen contact en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren, maar kom op zeg het is niet alsof hij je stalkt en liefdesbrieven stuurt.

Misschien verwacht jij wel te veel van hem en bedoelt die het helemaal niet zo.
Als hij zo gelukkig met zn vriendin is vind hij jou toch niet leuk? Lijkt mij.

Ik zou ook stoppen met zoenen als iemand me zou aanstaren…

Ik had een soort van hetzelfde:
Eerst keek de jongen gewoon wat vaker terwijl hij een vriendin had toen begon hij steeds meer tegen mij te praten. En met uitgaan begon hij steeds te flirten. Ik voelde me daar echt klote bij want hij had toch een vriendin. Toen heb ik tegen hem gezegd dat hij me met rust moet laten omdat hij een vriendin heeft. Het heeft wel geholpen (:

Succes!

Volgens mij wil je gewoon dat hij naar jou kijkt, en ga je er op letten. Er zijn zoveel mensen die naar je kijken, maar omdat niet alles je kan schelen let je er niet op en merk je het niet.

Of je hebt een puist op je voorhoofd?

En stel dat ie naar je kijkt, betrouwbaar is ie toch niet. Als hij naar jou kijkt terwijl ie een vriendin heeft, kan hij dat ook weer bij jou doen.

Of je wílt dat hij kijkt?

Dus?..
Hij heeft 2 jaar een vriendin, let it go!.. of mag ie niet kijken? hij raakt je toch niet aan of wat dan ook?

wishful thinking, stop met dromen.
Laat die jongen en z’n vriendin met rust en zet het idee dat hij steeds
opzettelijk naar jou kijkt uit je hoofd. Want zo te lezen wil jij vooral
heel graag dat hij naar je kijkt.

Absolutely true.

zooo vervelend als mensen hun beginpost wissen

jup. Ze schaamt zich denk ik :l

OH :face_with_raised_eyebrow: voor mensen die hun beginpost wissen echt XDDD

Is er reden om misschien achterdochtig te worden door de 3 berichten die er nog maar zijn geplaatst, of ben ik nu iets te paranoïde?

Nee.
En als de topicstartster 1 ster heeft, kijk ik altijd hoeveel berichten ze heeft.
Als het maar 1/2/3 berichten zijn, neem ik het sowieso niet serieus :’)

Nee, er is geen reden om dat te denken; of Nee, je bent niet paranoïde

:grinning_face_with_smiling_eyes: ?
(en een OH voor mijn offtopicbericht.)

Met je poten van hem afblijven, hij is bezet.

:ok_woman: