Hij heeft met haar gezoend

Het was uitgegaan tussen een jongen en een meisje, omdat dat meisje tevaak vreemd ging.

Die jongen is mijn crush, hij vind mij ook echt leuk en ik hem ook, zeggen we ook tegen elkaar. Maar we hebben nog niks ;p. Ik heb ook nog niet met hem gezoend. Hij wil dat wel weet ik, maar hij wacht ook tot ik het wil. Als we een keertje gaan afspreken komt het er wel van vrees ik (:

Maar nu was hij dus naar zijn ex gegaan, gewoon voor die broer eigenlijk, maar die ex was er ook. En hij zij tegen mij:
Ik voelde weer gevoelens en ik heb een zwak voor haar, sorry, ik heb met haar gezoend ookal weet ik dat het niet mag en kan.

Hij wil haar niet terug omdat ze 4x was vreemd gegaan toen hun hadden, maar hij vind haar dus nog duidelijk leuk.

Nu smste die me, dat ie de grootste fout had gemaakt, omdat hij bang was om mij hierdoor kwijt te raken en dat was het laatste wat ie wilde.

Ik ben heel verliefd op hem, maar ik ben bang dat hij mij “wil” om het verdriet van zijn ex weg te krijgen… Is dat zo of maak ik me gewoon zorgen om niks.

xxx

Je kan vragen of hij helemaal over zijn ex heen is, en dat ie zeker weet dat ie 100% voor jou wil gaan, zoja dan kan je het altijd proberen toch?

Ik denk dat hij nog niet over zijn ex heen is.

ik denk toch dat je nog even moet wachten, als hij echt om je geeft dan wacht hij wel totdat jij het zeker weet

Ik wacht ook wel, ik spreek wel met hem af, maar ik wacht wel met verkering zegmaar.

Hij zegt dat ie wel over haar heen komt en haar niet meer mist. Maar dat ie gewoon een zwak voor haar heeft.

Nou als ik met hem een relatie heb dan verwacht ik niet dat hij nog een zwak voor haar heeft en met haar zoent, dan heeft ie ruzie (:

Het is wel duidelijk dat hij nog niet over zijn ex heen is. Maar hij vind jou ook duidelijk leuk! Vraag hem, hoe moeilijk het ook is, om te kiezen tussen zijn ex en jij. Zeg dat je hem echt leuk vind en wilt weten of hij met jou een relatie wilt of met zijn ex. Succes!

Er is wel een kans dat hij je miss eerder ziet als rebound girl dan als nieuwe vriendin. Ik zou als ik jou was gewoon wachten totdat hij over zijn gevoelens voor haar is en dan zie je wel verder.

Ik zou het tijd geven. Tijd doet wonderen.

dankjewel!

@ leilajanetje;

hij zei: ik weet dat het met haar niet meer kan en ik mag ook niet met haar zoenen en iedereen moet nu boos op me zijn.
Hij wil haar echt niet. Omdat hij weet dat het niet kan.
En hij wil mij niet kwijt(dus hij wil me wel xd)

omg dit is moeilijk…

je blijft altijd een zwak houden voor mensen waarvan je gehouden hebt…

ik zou wachten met verkering en kijken of hij het vol kan houden niet nog eens met haar te zoenen…

Tsja je kan niet twee meiden willen. Ik zou er zelf alhoewel ik diegene dan nog steeds superleuk vind, niet aan beginnen. Ik denk op de een of andere manier dat hij eerder met je wil zoenen omdat hij een soort van wraak misschien wil nemen.
Ik wil niet zeggen dat hij jou niet leuk kan vinden, maar er is een reden dat hun gezoend hebben met elkaar.

ik zou me vollen verstand gebruiken. hou eerst gewoon afstand de rest zie je dan wel weer.
laat hem eens moeite voor je doen!
jongens draaien graag om als een slap excuus te gebruiken
om het tegen je te gebruiken.

het is hard.
omdat ik hem heel leuk vind xd.

ja misschien is dat helaas wel beter. En de reden was dus die zwak. Hij zegt nooit meer bij haar in de buurt te willen komen. Maar misschien wil zijn verstand dat niet maar zijn hart wel…

ahw, echt kut van hem!
hij smst wel dat het een grote fout is en jou echt niet kwijt wil,
maar als dat zo is, waarom doet hij het dan?
ja mensen maken fouten, maar je gaat toch niet zomaar met iemand zoenen waar je nog gevoelens voor hebt maar niet terug wil terwijl je ook gevoelens hebt voor iemand anders waar je wss wel wat mee wil?

ja je beschrijft hier precies wat ik bedoel…

Geef hem de tijd om eroverheen te komen. Het is echt irritant om een jongen te nemen die nog met zijn ex zit, ik kan het je echt afraden.

Vertel hem dat hij je maar moet bellen als hij er klaar voor is. Ga in de tussentijd iets leuks doen.

hihi, dit vind ik echt een grappig antwoord xd.

Maar het is wel zo (:

@xHeidi

Haha, nu ik het teruglees, zie ik dat het inderdaad een heel droge opmerking is ;p.
Maar ja, dat is gewoon mijn advies en volgens mij werkt het gewoon heel goed.
Geef je zelf zeg maar wel een soort van ‘limiet’, je kunt niet vooraltijd op hem ‘wachten’, als je snapt wat ik bedoel. Bedenk zelf maar hoe lang hij verdient :slightly_smiling_face:.

ja, ik ga geen half jaar op m wachten, ik ben 14, geen 40 :roll_eyes: