Hi Girls,
Ik heb even jullie mening nodig,
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een jongen, die heb ik leren kennen via tinder.
Het was vanaf begin af aan heel leuk, we zijn een paar keer wat wezen drinken en na 3 keer ben ik bij hem thuis geweest. Nu sinds een paar weken blijf ik er af en toe ook slapen. Wat ik vanaf begin af aan al vreemd vond is dat hij twee nummers en dus ook twee telefoons heeft. Ik kreeg dus eerst zijn backup nummer en naarmate ik hem beter leerde kennen kreeg ik zijn ‘echte’ nummer. Dus heb daarna nooit meer met hem geappt via dat andere nummer. Ik vroeg een keer waarom hij er twee heeft en het enige wat hij daarop antwoorde was;’ ik hou dingen graag gescheiden.’
Nou ja, het zal ook wel allemaal niet zo spannend zijn, dacht ik. Echter merkte ik dat hij heel veel online was op dat ‘backup’ nummer. Soms wel uren achter elkaar (ja echt). Hij had al gelogen over zijn leeftijd, op tinder stond dat hij 27 was, echter is hij 33. Dit heeft hij zelf toegegeven dus ik heb het hem vergeven. Ik heb hem ook wel eens gevraagd, date je nog steeds met andere etc. Nee was daarop het antwoord,. Hij vond me echt leuk en zou ook nooit zomaar iemand in zijn appartement laten. Toch bleef ik een naar onderbuik gevoel hebben. Na een vorige (en ook eerste) relatie van 2 jaar wilde ik niet weer zo gekwetst worden. Ik ben gisterenavond voor het laatst bij hem geweest en toen heeft hij nog gezworen dat hij niet met andere date en echt voor mij wil gaan. Dus besloot ik een vriendin van mij (ik weet het, dit klinkt erg wanhopig) met hem af te laten spreken. Ze ging hem appen op zijn ‘backup’ nummer en kwam met het verhaal dat ze hem kende van uitgaan etc en zijn nr via via had gekregen. Na 3 dagen geappt te hebben, hebben ze vanavond afgesproken, 10 minuutjes, alleen even gepraat op CS maar goed.Hij begon meteen over haar kont etc etc. Ik stond op een grote afstand te kijken, maar hoorde natuurlijk niets. op een gegeven moment zei hij dat hij met een vriend ging eten, dus hij moest gaan, maar wilde zeker nog eens met haar afspreken. Dit is natuurlijk wat ik wel zag aankomen, maar zeker niet had gehoopt. Mijn gevoelens zijn natuurlijk niet zomaar weg, maar ik weet dat ik dit dus niet verdien. Hebben jullie tips voor mij hoe hem hier mee kan confronteren, of dit uit zichzelf te laten bekennen? Ik wil nl. niet dat hij weet dat ik dit met mijn vriendin zo heb afgesproken. Pff ik weet dat dit een beetje warrig verhaal is, maar ben erg geschrokken van alles. Let me know