Hoi!
Ik voel me echt fucked-up… Ben al 3 jaar samen met mijn vriend, en hebben zo ons up’s & down’s. Maar ondanks dat zien we elkaar heel graag, en ik weet dat hij nooit tegen me zou liegen. Daarom misschien dat het zoveel pijn deed.
Gisteren waren we wat aan het na-praten na de seks, en toen kwam het er uiteindelijk op uit dat hij ooit eens een skype-gesprek heeft gefilmd. Hij is op erasmus geweest, en toen hebben we 1 keer een seksueel-getint skype gesprek gehad. Hij had mijn toestemming niét om dit te filmen. Nu is dus gisteren uitgekomen dat hij dit wel had opgenomen, en hier op dit moment niet bij na heeft gedacht. Hij heeft die beelden nogmaals bekeken op erasmus, en was die beelden nadien vergeten, maar kwam er een goede week geleden terug op uit en heeft ze dan nog eens bekeken. Ik schaam me immens. Ik ben beschaamd in hem, hij heeft m’n vertrouwen gekwetst. Ookal heeft hij de beelden nooit misbruikt, toch voel ik me echt vreselijk. Ik vertrouwde hem, en daarmee heeft hij toch wel mijn vertrouwen serieus beschaamd, da’s echt niet oké vind ik. Nu, ik was dus extreem teleurgesteld, en dat had hij ook door. Ik heb hem nog nooit gezien met zoveel spijt, zag in dat hij helemaal fout was en dat zegt hij ook continu. Is zelfs beginnen huilen gisteren, en vandaag, omdat hij inziet dat dat niet oké was van hem. Heeft ook meteen de beelden verwijderd. Maar toch, we hebben er al veel over gepraat, en ik ben niet boos, gewoon teleurgesteld. Maar toch voel ik me echt triest, m’n vertrouwen is beschaamd, en dat weet hij…
Wat denken jullie? Ben ik aan het overreageren en is dat totaal niet erg? Ik ben al zo onzeker, en het feit dat hij zo’n intiem moment opnieuw bekijkt… Dat was eenmalig een gunst van mij voor hem, iets wat ik nooit wou dat herbekeken zou worden…
Ik voel me gewoon echt stoem… Het is niet het einde van de wereld, en hij kon veel “ergere” dingen doen, maar dit valt me heel persoonlijk, en heeft me écht gekwetst, maar ik heb schrik dat het helemaal niet erg is, en dat ik gewoon overdrijf. (we hebben er gewoon over gepraat trouwens, ik ben niet beginnen flippen, gewoon heel teleurgesteld). Ik weet ook dat het hem echt spijt, en daardoor heb ik hem gezegd dat ik mijn uiterste best ga doen om het los te laten. Ik weet gewoon niet of dat makkelijk gaat zijn, want mijn vertrouwen heeft toch echt wel een deuk gekr egen… Ik weet dat 't niet meer gaat gebeuren, maar dit heeft me gewoon echt wel gekwetst…