Hij heeft kapsones

Hai

Sommigen zeggen dat als je een crush hebt op een jongen en ze daarachter komen dat ze dan denken dat ze onmisbaar zijn en beginnen kapsones te hebben. Kan iemand daar wat meer over uitleggen? Waarom zou een jongen dat opeens doen alsof hij hoger is ofzo? Of geen contact meer opnemen? Want als ik erachter zou komen dat ik een crush had zou ik het niet doen,denk ik. Kan iemand een uitleg geven? </3

Dat zijn dan kinderachtige jongens, imo. In een gezonde, volwassen relatie kun je je emoties over de andere persoon uiten.

Dit valt ook in het hele hard-to-get-idee, denk ik. Ja, jongens hebben over het algemeen een beetje de behoefte een meisje te veroveren, en dat is iets goeds vind ik. Maar als hij geen hoogte van je kan krijgen/denkt zal hij op ten duur afhaken omdat hij denkt dat je gewoon niet geinteresseerd bent.

Dus ik zou zeggen, zeker niet overdrijven. Blijf gewoon jezelf maar doe het rustig aan, vooral als je in het beginstadium van daten zit. En maak je ook niet zoveel zorgen over wat mensen zeggen. Elke jongen is anders.