Hij heeft iets verzwegen.

Hoi meiden, ik voel me echt niet goed. M’n vriend heeft verzwegen dat zijn beste vriendin verliefd is op hem, al zo’n 3 maanden. Ik ben nogal jaloers en dat weet hij. Ik vind het echt niet leuk dat hij het verzwegen heeft en weet niet of ik hem nog kan vertrouwen. Overdrijf ik of niet ? En heeft iemand tips wat ik moet doen?
Alvast bedankt.

Hmm, ik zou het even in de gaten houden.
Ik denk niet dat je verder veel kan doen, als je heel erg boos wordt heeft dat denk ik ook niet zoveel nut.
Het is klote dat hij het verzwegen heeft, en ik snap dat je het echt niet leuk vindt.
Maar ik heb verder geen tips voor je…

Maar zij is verliefd op hem en hij toch niet op haar?
Dan is dat toch niet erg dat hij dat verzwegen heeft?
Tenzij hij ook wel iets voor haar voelt of als ze close zijn met dingen doen, dan kan ik begrijpen dat je je er niet zo goed over voelt.
Maar als jouw vriend duidelijk tegen zijn beste vriendin is dat hij jou al heeft, dan is het geen probleem lijkt me :slightly_smiling_face:

Nja hij wil waarschijnlijk zijn vriendin niet kwijt, en is bang geweest voor jou reactie denk ik… Aangezien je zegt dat je erg jaloers bent…
Ik denk niet dat hij niet te vertrouwen is…

Misschien heeft hij dit juist voor jou gedaan: zodat jij je er niet druk om gaat maken.
Waarom vraag je hem niet gewoon naar de reden ervan dat hij het niet vertelde?

Het is inderdaad niet goed dat hij het je niet heeft verteld. Maar hoe ben je er nu achter gekomen dan? Heeft hij het uiteindelijk toch zelf verteld?

Ik zou het er goed met hem over hebben, want ik zou het niet meer echt fijn vinden als ze nog met elkaar omgaan…

ik zou wel even vragen of hij ookwat voor haar voelt.

Hij heeft het me uiteindelijk toch zelf verteld. Ik zal het er eens goed met hem over hebben en ik heb hem gevraagd of hij gezegd heeft dat ik al met hem ben, en hij zei nee. :s

Ik denk dat hij dat niet verteld heeft omdat hij bang was dat jij zou flippen en hem zou dwingen het contact te verbreken. En hij wil haar vast niet kwijt als ( gewone) vriendin. Praat eens met hem over haar en zoek ook een oplossing met hem want ik ben er zeker van dat hij dit heel erg vindt en niet goed weet wat hij moet doen of zeggen tegen dat meisje.

Hm,
hou het in de gaten zou ik zeggen.

Als zij verliefd op hem is en hij niet op haar, dan is er vrijwel geen probleem?

ow dat is wel minder…
Nja ik zou met hem praten idd

ik zou denk ik tegen hem zeggen dat hij tegen haar moet zeggen dat hij iets met jou heeft…
zoiets had ik ook met mijn vriend, mss wel een beetje anders mar hij kende een meisje en hij was niet verliefd op haar, maar ze betekende wel meer voor hem dan een gewone vriendin…
hij vertelde dat tegen mij, en ik vroeg of ze wist dat hij iets met mij had, en dat was dus niet… en toen heb ik gezegt: als je echt van me houd, zeg je het haar…
noujha, k zou iig met hem praten, succes!

misschien vind hij haar juist wel helemaal niet leuk?
vraag dat is aan hem :wink:

succes!

Hmm dat is ook een beetje vreemd,
het is zijn beste vriendin, die zou dan toch wel weten dat hij een vriendin heeft?

Je mag je zo terecht zo voelen, hij heeft het voor je verzwegen. Maaar… hij heeft het je wel verteld. Hij was waarschijnlijk gewoon bang voor je reactie en wist niet hoe hij het je moest vertellen. Je zegt al zelf dat je snel jaloers wordt. Vraag hem of hij haar leuk vindt. Als het een ja is, weet je wat je moet doen. Als het een nee is, dan hoef je je geen zorgen te maken.

En hem aan haar duidelijk maken dat het niet wederzijds is en dat ie jou heeft!

ik denk dat hij niet wilde dat je dingen zou denken, maar dat betekent niet dat hij ook op haar valt toch!

Goed over praten, zo niet. Afkappen.

Ik heb het meegemaakt en geloof me, je word er zelf ongelukkiger van dan hij (’:

je hebt je gelijke
gewoon zeggen wat je je doet wil je nog met me of wil je zijn beste vriendin

hij kan dat toch ook hebben verzwegen om jou niet te kwetsen?

ik snap dat je het niet leuk vind, maar hij is nu toch met jou. als hij haar wilde had hij het wel uitgemaakt voor haar. waarschijnlijk wist hij dat je overdreven en paniekerig zou reageren terwijl het voor hem wss niks betekend. dat zou jou eigenlij kvoor niks kwetsen. dus ja, ik vind persoonlijk dat je overdreven reageert.