Hij heeft iets geks gedaan

Hallo meiden,
al anderhalf jaar ben ik super gelukkig met mijn vriend. Het gaat goed tussen ons.
Nou heeft mijn vriend laatst verteld dat hij (voor hij mij kende) als 19 jarige seks heeft gehad met een vrouw die de 40 gepasseerd was…
Ik vind het heel erg raar. Oordeel hem er niet op, maar vraag me wel af hoe ik dit los kan laten…
Hopelijk hebben jullie advies, want ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. XD
xxx Thyrax

Tja, wat gebeurd is, is gebeurd…
Ik zou er zelf proberen niet te veel er over na te denken. Daar word je alleen maar onnodig ongelukkig van. Jullie zijn nu gelukkig samen, focus daarop! Het is nu eenmaal gebeurd en het heeft niets met jou te maken.

Dit is toch niet datzelfde als die vriend die nog filmpjes van zichzelf met een 40 jarige had op zijn computer?

OT: Wat wil je ermee? Hij heeft het eerlijk verteld en het hoort bij zijn rugzak op seksgebied. Je mag er best even over struikelen, maar denk er verder niet teveel over na.

Nee hahahaha gelukkig niet zeg

Bij mijn vriend was het op zo’n feestvakantie en hij heeft er ook spijt van en wil er niet meer over praten (dus het is niet dat hij trots is ofzo XD)

Mijn moeder is 40 (ik 19) en ik weet gewoon écht niet wat ik ermee moet… kan maar niet het beeld uit me hoofd krijgen van mijn vriend met iemand als me moeder haha … fuck.

Het is gebeurd, meer dan het accepteren en achter je laten kun je niet. Je kan het er wel met hem over hebben, maar denk niet dat je er te veel van wil weten en veranderen kun je het niet

true story… ben nogal een piekeraar en beelddenker… haha!

Misschien was de vrouw in kwestie niet het type 40. Maar een vrouw die eruit zag als iemand van onze leeftijd. En spijt hoeft ie niet te hebben.

Zou kunnen ja… nee, hoeft hij ook niet van mij, maar heeft hij wel… en ja, klinkt lullig, maar dat heb ik liever dan dat hij er over zou opscheppen ofzo… want wordt er echt onzeker van…

Accepteer het. Waarom word je er onzeker van?

Ja, ik accepteer het ook, maar kan het niet loslaten.
Omdat ik bang ben dat mijn vriend oudere vrouwen aantrekkelijker vind… en heb nogal verlatingsangst af en toe. Blijf maar piekeren… en dat wil ik niet meer, want ik accepteer en wil al helemaal niet oordelen op iemands verleden.

Hmm, maar hij heeft met jou. Dat is liefde. Wat hij seksueel aantrekkelijk vind, ja dat kan van alles zijn. Heel veel mannen houden van MILFS maar dat betekent niet dat ze er een relatie mee willen of hun huidige relatie daarvoor willen breken.

Niet citeren, maar toen mijn vriend jong was, jonger zelfs dan jouw vriend toen was heeft hij het ook gedaan met een vrouw van in de dertig. En ik ben 7,5 jaar jonger dan hem. Dat het toen een keer of een aantal keer gebeurd is zegt niet dat alleen dat dan zijn type is. Hij is nu bij jou omdat hij jou leuk vindt en met je verder wilt.

@ Garapoesje
volgens mij kan zelfs een therapeut het niet duidelijker uitleggen. Ik dank u zeer. :bowing_man: Hier kan ik iets mee… elk moment als ik weer pieker lees ik het even terug :’)

@ Falathiel

Je hebt een heel goed punt… ik denk inderdaad dat het ook meer mijn eigen onzekerheid is die spreekt dan ‘the actual deed x’D’ van mijn vriend

Ik snap heel goed dat dit toch wel even slikken is. Ook al is het in het verleden gebeurd, je visualiseert het toch op de een of andere manier en dat is gewoon ontzettend kut.
Je moet alleen niet vergeten dat het echt het verleden is en dat hij op dit moment met jou samen is en niet met die andere vrouw. Hij heeft voor jou gekozen en wil een relatie met jóú. Dat moet je je goed beseffen. Succes! :slightly_smiling_face:

Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden om zoiets te horen. Maar ik kan er niet onzeker van worden, de enige reden dat ik het vervelend zou vinden is omdat mijn ‘beeld’ van hem dan een klein beetje veranderd. Net zoals dat je vriend je vertelt dat hij voor jou een trio of zo heeft gedaan. Dan denk ik toch wel even van oh bah. Maar misschien ben ik gewoon nogal preuts, haha.

@Gypsydoll ja dat herken ik wel… maar mijn beeld veranderd niet als ik bedenk hoe hij nu is, dus dat scheelt

@Napoleon

Jaa… pff… makkelijker gezegd dan gedaan haha :stuck_out_tongue: maar thanks

Was het een hoer of gewoon een vrouw die hij toevallig tegen kwam? Ik zou me er niet te druk om maken.

Het is voor jou gebeurt. Dus niet aan jou om er iets over te zeggen.
Mijn ex vertelde dat hij ooit een jongen had gepijpt. Ja njaa ok.
Als je dat soort dingen wilt proberen waarom niet.