Hij heeft iemand anders...

Ik zit al een paar maanden op toneel, en daar zit een jongen op die ik al een jaar ken. Vorig jaar vond ik hem nog niet leuk, maar dit jaar wel. Heel erg leuk zelf, ik begon een beetje verliefd te worden. Ik kreeg het idee dat hij mij ook wel zag zitten. Hij keek de hele tijd naar me, kon niet van me afblijven, en flirtte met me. Maar sinds een week heeft hij een vriendin. Dat meisje ken ik van toneel van vorig jaar, ik vind haar heel aardig! Ze zijn al een paar jaar beste vrienden, maar nu is er dus meer. De jongen weet niet dat ik hem leuk vind, ik heb het hem nooit verteld. Ik ben van plan hem niks te zeggen, omdat ik bang ben dat hij daardoor anders gaat aankijken. Moet ik het hem wel vertellen? Wat moet ik doen om toch een kans te maken? Ik wil de jongen en het meisje allebei geen pijn doen, want ik geef erg om ze.

Als je ze geen pijn wilt doen, dan zou ik het ook niet ‘‘verpesten’’ tussen hun
Laat het gewoon.

Nee niet vertellen en al helemaal niets mee doen, je zegt zelf dat je ze geen pijn wilt doen, dat doe je wel als je er iets mee gaat doen. Probeer hem dus te vergeten en weer gewoon een vriend van m te worden

Jongens met een vriendin moet je gewoon van afblijven.
vind ik

Vind ik ook.

Ik zou kijken hoe het tussen hen loopt. Als hij nog wat met dat meisje heeft zou ik het niet zeggen. Probeer gewoon over hem heen te komen? En als dat niet lukt… dan zou ik er pas wat van zeggen als het over is tussen die jongen en het meisje

xxx

mee eens

Als hij je echt leuk vind wordt het toch niks tussen hun … denk ik dan.
Dan hoef jij verder niks te doen en kijkt niemand jou aan.

hou je stil en wacht.

Ik zou niks doen.
En als die weer vrij is zie je wel weer.

Je zegt zelf al dat je niemand pijn wilt doen, omdat je verliefd op hem bent. Dan is mijn tip, wees verliefd, maar wel in je zelf. Enne, wordt goede vrienden met hem!Mocht het ooit uitgaan, en je vindt hem dan nog leuk. Dan heeft hij jou als steun en wie weet wat er van komt! (:

Waarschijnlijk stopt hij nu ook met flirten en je aanraken enzo.

Doet hij dit niet mag je wel aan hem vragen wat dat te betekenen heeft dat hij met jou flirt terwijl hij een vriendin heeft.

Haha dankje voor deze tip, ik ga hem opvolgen.

Dankje voor al jullie reacties btw! xx

Dankje, super tip!