hij heeft het uitgemaakt

heey,

Mijn vriend heeft het afgelopen zaterdag met me uitgemaakt. Ik zit er heel erg mee want ik ben nog steeds verliefd op hem :frowning_face:
Ik had pas 2 maanden met hem, maar we vonden elkaar al een jaar leuk. Hij wist dat ik hem leuk vond en ik wist ook dat hij mij leuk vond. Opeens had hij met een ander meisje en hij zei tegen mij dat hij met haar nam om van haar af te komen omdat ze hem stalkte. Ik vond het een raar verhaal maar ik geloofde het omdat ik zo verliefd op hem was. Hij beloofde dat hij het gauw uit zou maken en dan we snel bij elkaar zouden zijn maar na een maand had hij het nog steeds niet uitgemaakt. Toen kwam een vriendin van mij erachter dat hij serieus met dat meisje was en dat hij tegen mij gelogen had. Ik was heel erg verdrietig, hij zij dat hij ons allebei leuk vond maar geen van ons beide pijn wou doen en daarom had gelogen. Ondanks alles vond ik hem nog steeds leuk. Een maand later ofzo vroeg hij of ik met hem wou, ik zei natuurlijk ja omdat ik helemaal gek op hem was. We waren 2 maanden heel gelukkig samen. Maar afgelopen zaterdag heeft hij het uitgemaakt omdat zijn ‘gevoel’ voor me anders was, het voelde niet zoals het hoort zei hij. Hij zei dat hij vrienden wilde blijven en dat zijn gevoel later misschien wel terug zou komen.
Ik ben er helemaal kapot van, ik mis hem zo erg. Ik praat nog steeds met hem. Hij reageerd heel droog op msn en dat doet me zoveel pijn:( het zijn ook niet echt lange gesprekken ofzo. Ook zit hij mij bij op school en bij 1 les zitten we samen. Ik praat wel gewoon met hem en zit ook naast hem in de les. Hij geeft me nog steeds kusjes en vandaag legde hij zijn hand op mijn been.
Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken, het doet me pijn omdat ik niet meer samen met hem kan zijn en dat hij niet meer lief tegen me praat :frowning_face: ik wil zo graag dat hij me terug wilt :frowning_face:
Ik weet niet meer wat ik moet doen, hoe kan ik me beter voelen en wat wilt hij nou van me?

Sorry voor het lange verhaal!
xjes

Serieus wat voor klootzak is die gast. Hij had met het andere meisje genomen ‘omdat hij van haar af wou komen’? Sorry, maar dat is echt een totaal ongeloofwaardig verhaal. Ik snap dat je het misschien niet inziet omdat je nog heel verliefd bent, maar hij gebruikt je gewoon… Zou proberen zoveel mogelijk contact te vermijden.

meid wat erg voor je :’( wat gemeen van hem jongens die meisjes harten breken neem met een jongen en maak hem jaloers dat zou ik tenminste doen :blush: maar houd hy nog van je? dan kan je hem wel jaloers maken anders moet je hem proberen te vergeten,

probeer contact te vermijden, of vraag of hij je niet meer die kusjes wilt geven, zo kan je hem vergeten. Deze jongen heeft je gebruikt. Je verdient zo veel beter. na een tijd zal je je beter voelen, ga leuke dingen doen met je vriendinnen. Er komt vanzelf weer een jongen langs die WEL om je geeft.

okee wat een eikel!

ik snap dat je hem mist. dat is ook begrijpelijk. wat ik wel zou doen als ik jou was is minder contact hebben of helemaal geen. dat is natuurlijk lastig als je naast hem zit, maar laat hem geen kusjes geven of aan je zitten. het is uit en jullie hebben geen relatie.

ik hoop dat je hem snel kan vergeten en dat je iemand tegenkomt die je wel respecteert en echt van je houd. je verdient sowieso beter!

sterkte meid :slightly_smiling_face:

Je moet afstand van hem nemen. Ga niet meer naast hem zitten in de klas en laat hem ook niet meer dicht bij je in de buurt komen. Alleen dan kun je echt over hem heen komen. Hij is het niet waard.

Serieus, hij is echt een enorme klootzak! Ik zou hem gewoon vergeten. Zoiets doe je toch niet? Sukkel. Maar ik snap je verhaal wel. Je moet hem gewoon vergeten, iedereen verdient beter dan dit. Sterkte! x

Liefde maakt blind.
lekker laten lopen die klootzak!

K vind het een eikel.
maar ik snap wel hoe je je voelt.
Neem afstand van hem en zoek afleiding. Hij is dit verdriet niet waard.