Hij heeft het uitgemaakt

Mijn vriend was een weekje op wintersport vakantie, ik had hem die week niet geappt omdat ik hem de ruimte wilde geven om te genieten van het snowboarden en zijn vrienden. 2 dagen voordat ie terug kwam smste hij me dat hij me miste.
Dezelfde dag dat ie terugkwam (gisteren) heb ik hem geappt hoe het was en of hij veilig was aangekomen, hij reageerde heel droog. Hij vond het niet leuk dat ik niks van me had laten horen en hij was het even zat. Dus ik heb hem via whatsapp berichten gestuurd wat mijn bedoeling was, ik wilde hem de ruimte geven en geen gelegenheid geven om ruzie te maken dat ik thuis zat en hij op skivakantie.
In de avond las hij mijn berichten eindelijk, want hij lag heel lang te slapen ik was de hele dag in paniek dat ik hem nergens kon bereiken.
Hij begon dat het niet alleen mijn afwezigheid was dat hem boos maakte. Ik belde hem en hij zei dat hij niet weet of hij nog wel verder wilde. Ik vroeg hem of er wat was gebeurd daar en hij zei nee. En ik weet ook zeker dat dat niet het geval is.
Ik wilde erover praten en hij zei steeds dat hij niet weet wat hij wilde en dat hij nog moest nadenken. Uiteindelijk heb ik hem naar de stad gekregen waar we gingen praten.
Hij begon dat alles hem kapot en depressief maakte, hij huilde en kon me niet aankijken, bij de kleinste aanrakingen die ik deed (zijn tranen wegvegen) moest hij huilen. Hij zei dat alles is opgehoopt, ik was meer een samenpersoon die het heel normaal vond om dingen te doen in een relatie en dat was allemaal nieuw voor hem. Ik heb heel begripvol gereageerd en ik was heel rustig en ik probeerde vanalles toe te lichten, maar uiteindelijk zei ik tegen hem of dit is wat ie wilde. En hij knikte ja.
Ik heb hem naar huis laten gaan, en ik moest van hem appen voor de laatste keer dat ik thuis was.

Hoe kan hij het twee dagen nadat hij tegen me zei dat hij me miste het uitmaken. Ik weet niet wat ik moet doen want hij had alles waar ik naar zocht in een jongen. Ik wil hem zo graag terug.

:sob::muscle:

misschien is het het beste om hem even rust te geven? je zou hem daarna een berichtje kunnen sturen gewoon hoe het met hem gaat?(dan weet hij iniedergeval dat je nog wel om hem geeft).

Hoe lang waren jullie samen?
Het klinkt alsof hij ineens erg bang is geworden voor een relatie, misschien een soort bindingsangst achteraf die pas naar boven kwam toen hij een weekje de tijd voor zichzelf had.

Bijna een jaar, hij zei vanaf het begin af aan dat hij in was voor een serieuze relatie. In de zomervakantie waren we allebei 2 weken weg, dus we zijn 4 weken zonder elkaar geweest.

Maar moet ik hem dan geen betere uitleg vragen? Moet ik hem met rust laten? Na hoeveel tijd kan ik hem vragen om te praten?

Je kan altijd vragen om uitleg. Je kan hem bellen of hem er over appen.

Ik zou hem een paar dagen rust geven, bijv tot woensdag, en dan contact opnemen en zeggen dat je wel nog een duidelijke uitleg van hem wilt hebben

je haalt de woorden uit mn mond.

Zo, was ie toevallig mee met de wintersport week van de ALO?
Dan zat er blijkbaar iets in de lucht daar. De boy waar ik al maanden mee app laat ook ineens niks meer van zich horen… maar goed.

Ik heb iets soortgelijks gehad met mijn vriend van 3 jaar. Die had ook in 1 week dat ie hele lieve fotos van mij op zn facebook zette en lieve woorden erbij enzo, naar ineens dat ie twijfelde enzo. en na wilde denken.
Uiteindelijk ook uitgegaan, maar ik laat het daarbij.
Ondanks dat ik het zelf heel lastig vond, want alles in onze relatie hebben we samen gedaan, en dit laatste stukje deed hij alleen (het uitmaken)…
en ik had dat maar te accepteren. heel moeilijk.

Voor jou zou ik zoiets hebbenvan, even geen contact. Zorg eerst dat je zelf alles op een rijtje hebt. Dan kun je gaan nadenken of je een jongen wilt die niet volledig voor jou gaat.

Wat ontzettend naar voor jou dat het zo is gegaan. Om even te reageren over plotselinge veranderingen… Dat is voor jou zo, en lijkt me heel erg naar en daar word je ook ontzettend onzeker van, maar hij had gezegd dat het allemaal is opgehoopt en dus is het van zijn kant niet zo plotseling denk ik. Hij is er zelf ook kapot van. Ik zie niet zo snel in om deze ‘plotselinge’ verandering niet t vertrouwen. (Of ik lees het verkeerd, dan sorry!)
Dit komt misschien wat gemeen over, zo bedoel ik het absoluut niet!

Ik sluit me bij de anderen aan, geef hem eerst maar de ruimte en dus ook de ruimte voor jezelf om dit te laten bezinken. Ik wens je sterkte hiermee, erg verdrietig dat het zo is gegaan. En jij zo met deze onzekerheid ‘achter blijft’. Ik hoop dat julie snel met elkaar kunnen praten als het bij beide wat gezakt is.

Klinkt mij verdacht in de oren…

Over een paar dagen appen hoe het met hem gaat en om duidelijkheid vragen misschien?

Zou even een weekje wachten, en daarna om meer uitleg vragen. Hoezo opgekropte gevoelens? Kon hij dat dan echt niet eerder kwijt? Is er echt niet iets gebeurd? Was hij toch minder toe aan een relatie dan dat ie een jaar geleden dacht?

Sterkte er mee. Lijkt me vooral lastig en machteloos.

Zou het niet kunnen zijn dat hij een week zo zonder jou ook wel prima vond en nu het idee heeft dat hij misschien niets meer met je hoeft ivm relationele verplichtingen en miss een beetje sleur ofzo? Ik heb niet echt een verdacht gevoel bij dit verhaal eigenlijk. Ik denk zelf dat het het beste is hem nog eventjes te laten en dan voorzichtig eens te vragen of hij er nog steeds achter staat en dat jij hem eigenlijk heel hard mist. Soms kan zo’n week vakantie rare gedachtes omhoog halen zonder dat er iets gebeurd is. Heb het idee dat hij zelf een beetje zoekende is, maar erg overtuigd van zijn kant klinkt het niet. Geef hem nog wat tijd om na te denken en vraag hem dan nog eens hoe het met hem gaat en of hij er definitief een punt achter wil zetten. Zo ja, wie weet heeft hij dan wel een duidelijkere verklaring.

inderdaad even de rust geven, en daarna laten zien dat je nog om hem geeft, doormiddel van een appje ofzo.

Ahw, heel veel sterkte. Ik zou hem om duidelijkheid vragen, want dit vind ik maar een vreemd verhaal.

Ik zit nu echt een beetje in een tweestrijd, als ik nu al zou vragen om een duidelijkere uitleg of of hij het nog wel wil loop ik zo achter hem aan. Dan laat ik hem niet met rust. Maar als ik misschien langer wacht dan staat zijn standpunt al vast en ben ik bang dat ik niks meer kan doen. Het enige wat ik graag wil is dat we weer samen zijn want het ging zo goed.