Hij heeft het ineens druk

heeeei!

Ik ben al een maand beetje bezig met een jongen. Paar weken geleden ben ik daar geweest en zo vaker gezien opstap. Verder veel gepraat via whatsapp en zaterdag was alles nog goed en prima we hebben ook gekust en dan verteld die ineens dat die het erg druk heeft met school terwijl het geen jongen is die maar iets aan school doet. Hij zei dat die me niet te kort wilde doen dus eigenlijk zegt die nu dat het ook niks kan worden. Beetje jammer nu want ik vind hem echt leuk en kan hem niet uit mijn hoofd krijgen ik zit er ook echt mee… wat kan ik hier aan doen? Ik heb heb nu een paar dagen niet gesproken

Wacht gewoon tot hij tijd heeft ofzo, en kunnen jullie niet gewoon tot die tijd praten op whatsapp?

Ik zou dan niet weten wat ik nog tegen hem zou moeten zeggen. Ik wil hem ook niet kwijt

Beetje raar dat hij het ineens druk heeft nadat jullie gekust hebben. Misschien eens whatsappen dat je het jammer vindt dat hij zo weinig tijd heeft en dat je hem vaker wilt spreken of dat je de gesprekken mist.
Zorg ervoor dat je niet opdringerig overkomt en als hij een relatie niet ziet zitten, his lost!

Daarom wil ik hem ook niet meer appen omdat ik niet opdringerig over wil komen en ook niet hopeloos ofzo. Het is even balen maar gaat vanzelf wel over hoop ik.

Dit, helaas!