Hij heeft gesprek verwijderd met zijn ex

Hey girls

Ik heb nu een tijdje een relatie, dit is mijn eerste relatie en hij heeft al meerdere hiervoor gehad.

Zijn ex zit nog in een vriendengroep waar hij mee uit is geweest deze week, de volgende dag was ik bij hem en zag ik dat zijn ex hem appte. Ik zocht hier niet zoveel achter, maar de dag daarna was ik toch wel nieuwsgierig en besloot ik op zijn telefoon te kijken met zijn toestemming en toen zag ik dat het gesprek verwijderd was. Ik had al argwaan, maar dit versterkte het. Ik vroeg er naar en hij zei dat het gesprek over vroeger ging, toen zij een relatie hadden en dat zij had gezegd dat ze hem terug wilt. Hij zegt dat als ik het had gelezen ik me er dan rot over zou gaan voelen, maar ik voel me er nu juist veel rotter over omdat hij het verwijderd heeft en ik niet weet wat hij heeft gezegd. Ik weet dus ook niet of hij de waarheid verteld.

Wat moet ik doen?

Nou als hij je al in zijn telefoon laat kijken dan zal het vast wel meevallen neem ik aan.
En je kan er nu toch niks meer aan doen behalve hem op zijn woord vertrouwen.

Wat doe je in zijn telefoon ? Dat zorgt altijd voor teleurstellingen !
Je kunt denk ik niet zoveel er aan doen, gewoon vergeten…

@misscalifornia

Als het altijd voor teleurstellingen zorgt, heb je dan een betrouwbaar vriendje? Don’t think so.

Vind het inderdaad ook wel apart dat hij het gesprek verwijderd heeft, nu is het voor hem wel heel makkelijk om het verhaal bijv. Om te draaien etc. Hij verteld het nu tegen je, maar wel te laat vind ik. Ik snap je argwaan daarom. Ik denk dat je het nu beter gewoon kan laten zoals het is want je zal toch geen duidelijkheid meer krijgen over dit. Je zal hem op zijn woord moeten geloven.

@Demi ik heb geen vriendje op dit moment haha. Maar meestal als je in je vriendjes telefoon kijkt dan kom je iets tegen wat je teleurstelt. En dat kunnen ook kleine dingen zijn.

Ja, dat kan je op twee manieren bekijken. Ik denk dat als je in de telefoon van je vriend kijkt en je raakt teleurgesteld dat er toch iets niet helemaal goed zit. Ik kijk overigens nooit in de telefoon van mijn vriend, omdat ik vind dat ik hem vanuit mezelf moet vertrouwen en dit niet moet doen op feiten van wat wel of niet wordt gezegd over de app, facebook etc… Maar mocht er ooit een moment zijn en ik zou iets zien wat niet door de beugel kan dan zou ik hem er natuurlijk op aanspreken. Maar ik denk dat als je teleurgesteld raakt door kleine dingetjes, dat dat meer je eigen onzekerheid is wat in de weg staat.

Hij heeft je eerlijk verteld waar ze het over hebben gehad en zelfs gezegd dat zij heeft gezegd dat ze hem terugwilt. Dat hij je dat verteld als je erom vraagt geeft denk ik wel aan dat het goed zit en je je geen zorgen hoeft te maken. Vertouw hem hierin :slightly_smiling_face:

Dat hij dat gesprek heeft verwijderd, betekent niet dat hij dan ook wat te verbergen heeft. Maak je je er niet te druk om!

Als mijn ex me zou appen dattie me terug wil zou ik dat gesprek ook verwijderen daarna. Heb geen reden om dat te laten staan, dus dat verwijderen hoeft idd niet wat te betekenen.

Dit, voor hem is het klaar en misschien heeft ie het daarom verwijderd.

Maak je niet te druk, ik verwijder ook vrijwel altijd al m’n gesprekken. Waarschijnlijk bedoelt hij er niets mee!

Ik verwijder zulke gesprekken van mijn ex altijd, omdat ik ook niet zou willen dat mijn vriend ze zou lezen en zich onnodig zorgen zou maken.

Ik zou hier niet zoveel zorgen maken.
Kijk ik verwijder ook altijd gesprekken als ik klaar ben met praten. Gewoon omdat ik mijn actieve gesprekken lijst schoon wil hebben.
Bovendien, een gesprek over vroeger kan echt ontzettend fijn zijn voor iemand. Ik merk aan mezelf ook dat ik dat soms heel leuk vindt om over herinneringen te praten met iemand. Maar dit soort herinneren die je deelt met je ex, zijn voor je nieuwe relatie niet leuk om te lezen. Het kan iemand jaloers maken, omdat hij/zij deze herinneringen niet heeft en het niet leuk is als iemand op die manier met zn ex praat.
Ook al heeft het geen intenties voor vervolg afspraken of flirt gedrag oid.

Maar goed, ik begrijp dat zijn ex heeft aangegeven hem terug te willen. Dat is niet fijn voro jou.
Ergens snap ik wel dat hij zulke gesprekken weggooit. Het is niet leuk als jij dat soort dingen leest. Maar dat wil niet zeggen dat hij daarop in ging… Maar ik snap jouw argwaan ook, want nu weet je niet hoe hij reageert op haar.

Gewoon praten met hem.

Hij heeft jou ook al vertelt waarom hij het gesprek heeft verwijderd plus hij heeft je zelf verteld wat ze heeft gezegd. Hij kon ook jou een ander verhaal vertellen over wat ze had gezegd.

Blijf gewoon goed communiceren met hem erover en heb vertrouwen in jullie relatie.
Dan komt het goed

Wat wil je zoeken? Hij zal via die vriendengroep in contact blijven met haar. Dus of hij nou een gesprek verwijderd of haar ziet met uitgaan, waar vertrouw je hem dan niet op?

Ik snap niet zo goed dat je je nu rotter voelt, hij is (naar mijn mening) eerlijk tegen je geweest. Veel meer had hij niet kunnen doen toch? Het is niet zijn fout dat zijn ex hem iets stuurt en hij heeft jouw in feite proberen te beschermen, hij wilde je niet ongerust maken en dat is eigenlijk hartstikke lief bedoelt. Als je het niet vertrouwt zou ik eerlijk tegen je vriend zeggen dat het je toch nog niet helemaal lekker zit dan kunnen jullie het er nog eens over hebben.

Ik weet niet of er meer dingen zijn waardoor je denkt dat hij niet eerlijk tegen je is? Maar als dit het enige is, dan denk ik niet dat je je heel erg druk hoeft te maken.

Ik snap juist wel dat je je zorgen maakt, maar in principe doet hij niet echt iets fout, dus ik denk dat je gewoon even moet kijken hoe het de komende tijd gaat. Probeer het te vergeten en als er nog eens zoiets is, ga dan goed met hem praten.