Hij heeft geen gevoelens meer

Ik was 2 jaar en 2 maand samen met mn vriend maar hij kan niet meer met me samen zijn omdat hij geen gevoelens meer heeft. En dat terwijl ik hem nog super graag zie. Ik snap het helemaal niet meer, hoe kunnen die gevoelens nu ineens overgaan? Ik weet dat het het beste is om hem te laten gaan want we hadden vaak ruzie en het ging niet meer tussen ons, maar het doet zo pijn … en zeker omdat ik weet dat hij totaal niet afziet nu en ik voor dubbel :frowning_face:

Het heeft niet veel nut dat hij nog bij je blijft…
Ik zou gewoon met je vriendinnen uitgaan en hem proberen te vergeten.
Aww het spijt me echt.
Move on <3

Ik wetet, het is het beste om hem te laten. Alleen heb ik het zo moeilijk om hem te vergeten, ik zit al 2 dagen te wenen voor hem. Ik ga nooit meer iemand zoals hem vinden …

Het heeft inderdaad geen nut om dan bij elkaar te blijven,
of jullie moeten even elkaar een week/2 weken helemaal niet zien en spreken?
eens kijken hoe dat gaat en of hij je dan gaat missen ofzo…
sterkte iig! :frowning_face:

Awh sterkte! Probeer hem nu even zo min mogelijk te spreken/zien en probeer goed en helder na te denken over wat het beste is. Ik weet dat het moeilijk is, ik heb dit ongeveer 1 week geleden ook gehad… Je moet het tijd geven, uiteindelijk komt alles wel goed

Heel heftig, na 2 jaar ineenkeer uit… Het zal de eerste tijd wel even wennen worden om zonder hem te zijn. De tijd van huilen en missen blijft nou eenmaal. Wanneer dat voorbij is, zal het wel weer beter gaan. Moeilijk om dat nu aan te nemen, maar het is echt zo. Tuurlijk ga je wel iemand vinden zoals hem, je denkt nu van niet omdat je nu nog liefdesverdriet hebt. HIJ gaat niemand vinden zoals jou, denk maar zo, hij is hier de sukkel. Veel afleiding zoeken, met vriendinnen erover praten en geen dingen opkroppen. In leuke dingen doen zal je de eerste tijd misschien wel geen zin hebben, maar zet je zelf er maar toe, want juist door leuke dingen vergeet je hem. Heel veel sterkte!

Sterkte meid :frowning_face: Kijk films over onafhankelijke meiden/vrouwen, girl power! Zonder hem kun je net zo sterk zijn, al dan niet sterker. Natuurlijk is dit nog niet iets wat je wilt, maar als je over hem bent zul je denken “heb ik daar nou om zitten huilen?”

ze zeggen wel dat meestal na 2 jaar de verliefdheid over gaat, dit wordt dan : houden van.
maarja, sterkte meisje! <33

Heel veel sterkte meisje!

Bij mij is het zo ook uitgegaan met mijn vriendje, geen gevoelens meer… zoiets valt niet bij te praten zoals bij ruzie ofzo… het is gewoon enorm kut, meer dan dat ws. En er is helaas helemaal niks aan te doen…
Dus inderdaad; veel met vriendinnen afspreken/uitgaan en veel (leuke) dingen plannen!

xxxxxx

heel veel sterkte meid ;x

2 dagen is niet lang, je moet het langer de tijd geven, dan slijt het vanzelf, ik spreek uit ervaring. Doe leuke dingen, en hou je hoofd vooral bij dingen die nu belangrijk zijn, zoals school, of werk, of vriendinnen.

Veel sterkte 2 jaar is echt lang ik leef met je mee.

oooh zo herkenbaar! ik had precies hetzelfde, mijn vriend had ook opeens ‘‘geen gevoelens’’ meer. verschrikkelijk :frowning_face:
het is nu al 3 maandjes geleden, maar nog steeds zit ik te huilen als een idioot

sterkte!

Ah dat is echt kut! :frowning_face: Sterkte en doe veel meidendingetjes! Ga stappen!