Hij heeft erover gelogen.

Ik heb voor 2 weken terug een jongen ontmoet op de kermis. Het is een heel verlegen type, maar ik vond hem wel meteen heel erg leuk. Toen we aan het praten waren en we beetje vertelde waar we vandaan kwamen, leeftijd enzo, dat soort simpele dingentjes, zei hij nadat ik zei dat ik 16 was, dat hij 20 was. En diezelfde avond hebben we nog gezoend. Ik vond het zo’n leuke jongen, en ik wilde hem niet zomaar laten lopen. Nu ben ik er vandaag achter gekomen via een verhaal op het station( wat een vriendin vertelde ) dat hij gelogen heeft over zijn leeftijd en eigenlijk 21 is. ( het gaat namelijk rond dat hij met mij heeft gezoend en over zijn leeftijd heeft gelogen ) En ik vind hem echt leuk,

Sorry voor verkeerde topic trouwens, moest bij liefde & boys!

Ik snap niet waarom hij over 1 jaar zou liegen. Beetje vreemd.
Maar om het daardoor meteen af te kappen is overdreven, vind ik.

waarom zou hij daarover liegen het scheelt maar 1 jaar…?

Inderdaad x]

Eerst met hem erover praten. Dat hij liegt is niet goed, maar misschien had hij er wel goede bedoelingen mee, misschien vond hij je leuk maar was hij bang dat je hem te oud vond bijvoorbeeld. Als hij het verhaal heeft verteld zou ik pas oordelen.

Precies, daarom snap ik er ook he-le-maal niks van :open_mouth:

Ik vind het een beetje vreemd dat hij over 1 jaar gaat liegen… maar tja je hebt nu wel de kans dat hij over nog wel meer dingen gelogen heeft. Als het liegen hem zo makkelijk af gaat, dan weet je het maar nooit.

misschien was hij het vergeten, of net jarig geweest?

kan toch ook een typfout zijn

Op de kermis een typfout?

Da’s knap.

o lol ik dacht jullie praatte via msn

Is het wel verstandig als ik er meteen over begin als ik weer contact met hem maak?

Misschien is ie gewoon net jarig geweest.

Ik denk dat hij te bang was dat jij hem te oud vond. Vraag het hem gewoon, als hij dan eerlijk toegeeft en vertelt waarom hij dat zei is er niet zo heel veel aan de hand lijkt mij zo.

vraag het hem :’)

Hij vroeg het al toen die zei dat ie 20 was. Zijn letterlijke uitspraak ’ 20 jaar jong, of toch te oud voor jou? ’

jullie waren op de kermis, harde muziek…
misschien verkeerd verstaan?

Nouja het kan ook gewoon zijn dat hij dacht dat jij 21 weer té oud vond [soort van limit] en dat hij dan een jaartje eraf deed.

Dit ja. Ik vergeet altijd dat ik een jaartje ouder ben geworden net na mijn verjaardag.