Hij heeft een vriendin..

Ik heb een hele nacht tegen hem aangelegen, en dat laat ik NOOIT toe als jongens een arm om me heen slaan… ik voel me zo gebruikt nu…

Maar ik weet niet meer wat ik er van moet vinden… Jongens kwetsen me alleen maar, en soms voel ik me ook aangetrokken tot meisjes… Maar ik ben ook zo verliefd op hem…

Wat moet ik doen? Kan iemand me helpen?

Wat je moet doen? Hij heeft een vriendin dus zet hem uit je hoofd.

Kon het maar… Het is het broertje van mijn bff dus ik ga hem heel vaak zien…

^ Het broertje van je bff… En dan weet je niet dat hij een vriendin heeft? Raar

Ik zie hem haast nooit.
Nu komt het vast heel ongeloofwaardig over…

Je ziet hem haast nooit, maar je gaat kunt hem niet uit je hoofd zetten omdat je hem heel vaak gaat zien? yeah right.

Je zegt dat je hem haast nooit ziet. En net zei je dat je hem heel vaak gaat zien. Je spreekt jezelf wel een beetje tegen he? Ik las je titel en ik wist al gelijk wat je moest doen: back off.

Op dit moment zie ik hem haast nooit, maar ik GA hem heel vaak zien omdat ik in de zomervakantie heel vaak naar mijn bff toe ga.

Laat je bff (kut woord) dan naar jou komen.

Ik heb geen logeer ruimte… tenzij ze mee moet naar NB maar dat word een beetje heel duur voor haar. (Ja ik woon in Groningen en NB)

Weet je wat jij moet doen?
Ophouden met die smoesjes en die jongen met rust laten. Hij heeft een vriendin. Klaar. Punt uit.

Welke smoesjes?
En ja je hebt gelijk…

Je moet hem uit je hoofd zetten. Hij heeft een vriendin. Dus afblijven :slightly_smiling_face:

verplaats je in zijn vriendin… hoe zou jij het vinden als een meisje verliefd was op jou vriendje en hem niet uit haar hoofd zou zetten? Het is moeilijk om niet meer verliefd te zijn, dus ga uit en misschien kom je wel een andere leuke jongen tegen!

Ik probeer niks?

Afblijven

(de titel alleen al was genoeg om tot die conclusie te komen)

Hij heeft een vriendin dat zegt toch al genoeg?

Hij heeft een relatie, daar moet je gewoon van af blijven.
Probeer het nog een keer wanneer het uit gaat, maar ga niks proberen kapot te maken.
Ik vind het alleen wel apart dat hij tegen jou aan heeft gelegen voor een hele nacht terwijl hij een vriendin heeft?
Niet dat dit gelijk gezien kan worden als vreemd gaan of wat dan ook, maar als hij dat niet doet omdat ie je leuk vind, lijkt het mij dat jullie goede vrienden zijn.
Of denk ik nu ini de verkeerde richting ?

Zet hem uit je hoofd, hij heeft een vriendin.