Hij heeft een vriendin..

Skoottt dese (Y)

Forget him.

Laten gaan die jongen.
Volgens mij wilt hij je een beetje gebruiken
Er zijn zat jongens die jou wel als vriendin willen!

hij gebruikt je.

Afkappen, als hij toch alleen maar met je naar bed zou willen dan wil dat daar mee zeggen dat hij nooit echt een relatie met je zou willen. En je ziet dat hij nu zijn vriendin ook alleen maar gebruikt, zo’n iemand wil je toch niet als vriend.
Lekker laten gaan dus!
(sorry als et een beetje bot klinkt)

Zo dat klinkt als een hele leuke jongen. *kuch*

vergeet hem gewoon en zoek iemand anders, hij gaat je wrs gewoon gebruiken en dat verdien je helemaal niet (:

ik zit in de zelfde situatie :slightly_smiling_face:
Die jongen zegt altijd wel hoe veel hij van mij houd enzo , en ik zie hem ook dooooodgraag! gij wou zijn vriendin wel dumpen maar da lukt nu nog niet goed omdat gij ze bijna noooit ziet , ik heb mijn liefde voor hem getoond ik heb er mee gekust enzoo & als gij achteraf smsn stuurde negeerde ik het gewoon zo dat gij kon nadenken over mij en over haar . gij bleef maar sturen en ik heb kort terug gestuurd ’ maak u keuze je weet nu hoeveel ik van je hou ’ & 2 dagen erna kreeg ik een sms dat het gedaan was met zijn vriendin…
Mss dat mijn verhaal u beetje kan helpen :slightly_smiling_face:

Zoekfunctie.
Er zijn nu al zoveel topics van meisjes die zich afvragen wat ze moeten doen met een jongen met een vriendin en telkens komen er dezelfde reacties op namelijk: no go.

Negeren die gast, daar wil je toch niets mee?

Mensen, waar is jullie ego gebleven? Er worden steeds meer van zulke topics aangemaakt. Vroeger was het zo dat maîtressen als reserve-hoertjes gezien werden. Ik heb echt haat aan mensen zoals TS :confused:

Edit: Oh, en dat joch is ook niet goed snik.

het is toch wel duidelijk, dunkt me

-

obviously…

heb jij geen eigenwaarde?

+ kijk mijn signature.

Hij wil het niet uitmaken met zijn vriendin voor jou, dat is toch duidelijk genoeg?

x]

Haha dat viel mij ook al op dat heel veel mensen dat zeggen hier, best wel irritant =p