Hij heeft een vriendin,

Hey meiden,

Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd hier de laatste tijd is, want ik ben al een tijdje weg geweest van het forum en had het voor even bij bloggen gehouden.

Ik ben al een tijdje niet echt met jongens bezig geweest, scharrel hier, scharrel daar, soms dacht ik dat het wat werd, maar na een maandje of 2 was dat gevoel wel weer weg want het werd saai.
Een tijdje geleden ontmoette ik een jongen, bij ons eerste gesprek was het gelijk interessant. Hij is ambitieus, denkt redelijk het zelfde en zo kan ik door gaan. Ik was gefascineerd. Alleen hij had een vriendin en dat wist ik, dus ik liet het er bij.
Na meerdere gesprekken gewoon als we elkaar tegen kwamen, die vooral door hem begonnen werden voegde ik hem toe op Facebook. Nadat we elkaar weer hadden gesproken, begon hij tegen me te praten op Facebook (jeej langleven Facebook).
We praten nu een aantal dagen, maar hij maakt duidelijke moves naar mij toe. (Hij wil keer samen uit gaan, me dronken tegen komen, wil me weer zien). Ook vertelde hij dat het niet super ging met zijn vriendin.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik wil niet degene zijn die zijn relatie verpest of degene zijn waarmee hij 1 x vreemd gaat. Ik ben niet opzoek naar een scharrel. Maar zoals het nu lijkt is hij oprecht geïnteresseerd in mijn verhaal. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen… Wel of niet door praten en alles wat er volgt. Crisis.

We zijn beiden rond de 20.

Lees je eigen titel.
Of het nou goed of slecht gaat tussen hem en zijn vriendin je moet er gewoon niet tussen komen.
Als hij oprecht voor jou wilt gaan zal hij het toch echt eerst met zijn huidige vriendin moeten uitmaken.

Daar ben ik het ook mee eens, want ik ga niet met een bezette jongen zoenen. Maar moet ik stoppen met praten en straks wil hij afspreken. Ik kan moeilijk vragen of hij het ziet lijkt me…

Je hebt het over zoenen. Maar gewoon flirten al zou niet ok zijn. Ik zou deze laten zitten. Er zijn zat single jongens.

Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn en hem vertellen dat je niks wilt aangaan met een jongen die al bezet is. Als hij jou begrijpt en actie onderneemt dan weet ie dat hij voor je wilt gaan maar als hij er niet serieus op ingaat of lullig erop reageert dan weet je al dat hij het niet waard is en gewoon maar wilt spelen met je. Zo zie ik het dan want ook al is het maar een scharrel, ik vind wel dat je duidelijkheid moet hebben over hoe het precies zit tussen hem en zijn vriendin.

Ik zou ook tegen hem zeggen dat je niks met hem wilt aangaan omdat hij een vriendin heeft. Ik zou dan inderdaad ook niet meer tegen hem praten; ookal is dat niet je intentie, op die manier stook je toch in de relatie. Hij moet zelf de keuze maken om of bij zijn vriendin te blijven en daar weer moeite in te steken, of het uit te maken en iets met jou te beginnen.

En stel je even voor als je in de schoenen stond van die vriendin. Zou je het waarderen als een meisje, in een moeilijke fase van de relatie, tegen je vriend begon te praten met toch bepaalde intenties, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft? Denk het niet.

Gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je niet dat soort dingen wilt doen zolang hij in een relatie zit. Dan is het aan hem om het uit te maken.

Hallo hé, hij heeft een vriendin. Dan moet je er gewoon vanaf blijven.

“Hij wil mij dronken tegen komen”
Uh wat?

En laat hem gaan, als hij flirt met jou als hij een vriendin heeft doet hij dat ook als hij iets met jou heeft…