Goed ik heb dus echt even hulp nodig.
Er is een jongen bij mij op werk die ik wel zie zitten, dat is nogal zacht uitgedrukt. We hebben laatst een keer wat afgesproken gewoon als vrienden, we zouden film kijken. Gewoon leuk en gezellig. Vervolgens zijn we de tijd vergeten en heb ik de laatste bus gemist. Hij heeft me toen naar huis gebracht en daarna hebben we nog heel lang in zijn auto zitten praten. En toen ineens uit het niets waren we aan het zoenen. Hierna hebben we nog vaker met elkaar afgesproken en kunnen we gewoon niet van elkaar afblijven en hij is echt heel erg lief voor me.
MAAR hij heeft een vriendin. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem echt heel erg leuk en hij mij blijkbaar ook wel, aangezien hij iedere keer de eerste stap zet zeg maar. Maar omdat hij dus een vriendin heeft kunnen we niks beginnen… Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet, ik ben echt niet een meisje wat gaat lopen stoken tussen twee mensen en het is zijn relatie dus hij moet er mee dealen, maar ik voel me er best wel kut onder, maar ik wil ook niet dat dit stopt.
Sorry voor het lange, onsamenhangende verhaal, hoop dat jullie het een beetje begrijpen.