hij heeft een vriendin..

wat zouden jullie doen, stel:
je kent een jongen(op de manier van, je weet wie hij is)
op een rare manier kom je met hem in contact, en je spreekt elkaar
vervolgens dag en nacht met smsjes en bellen.
later spreek je af (vriendschappelijk bedoeld!!!), en verdere
afspraakjes volgen… jullie beginnen elkaar echt leuk te vinden(wat niet de bedoeling was)
en hij worstelt met zijn gevoel omdat hij nog nooit in zo’n situatie beland is.
hij geeft zelf toe dat hij jou leuker vind…
wat zou jij ermee doen, met een jongen met een relatie?!

Afblijven zolang hij in een relatie zit.

Afblijven.

Die laatste zin verandert alles xD Ik dacht goh leuk afspreken, maar eh AFBLIJVEN. Als iemand te dicht in de buurt van mijn vriendje komt zou ik dat ook zeker niet op prijs stellen, en ik denk dat jij dat ook niet leuk zal vinden.

ja heb ik altijd gedacht… maar wat als je elkaar echt zo leuk vind ?

Als hij jou leuk genoeg vindt maakt hij het it met zijn vriendin en gaat hij voor jou. Doet hij dat niet is het duidelijk. Denkt/zegt hij, ik wil allebei. Is die een idioot en ben jij dom.

We hebben een jaar geleden(toen hij ook al die vriendin had) ‘gedate’ precies hetzelfde als hier, maar dat duurde 4 weken. Ik koos voor mijn ex en zei hem dat hij verder moest gaan met zijn vriendin…
Nu sinds een week weer bel/sms contact, dag en nacht…
Die klik is gewoon enorm en de kriebels komen meteen weer opzetten.

Als hij je echt zo leuk vindt, maakt hij het wel uit met zijn vriendin. Maar intussentijd moet jij niet proberen hem te verleiden. Hij heeft een vriendin en zolang hij die vriendin heeft hoor je van hem af te blijven.

Ten eerste: het is niet eerlijk tegenover zijn vriendin.
Ten tweede: jij zal ook veel pijn lijden. wil hij echt voor jou gaan, maakt hij het direct uit. Meestal gaat het anders te werk, en dan zal jij ook pijn lijden.
Dus een no-go

Ik zou zelf van hem afblijven, want ik ben geen zielig persoontje dat andermans vriendje gaat ‘stelen’. Ik kan mijn eigen vriend heus wel vinden.

Je had al eerder moeten bedenken dat je niet met hem afspreekt als hij een vriendin heeft, ik haat zulke meiden als jou die niet van iemand anders vriend af kunnen blijven :slightly_smiling_face:.

Hij moet kiezen tussen jou en haar.

Wat nou als er precies hetzelfde gebeurt als jij met hem hebt? Ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen als ik jou was en je echt iets met hem kreeg.

Het kan best dat je in een relatie zit en je iemand vindt die beter bij je past. Als dat echt zo is, maakt hij het wel voor je uit. Of moet je wachten totdat het uit is.

Precies, dat ja.

Als hij je echt leuk vind, maakt hij het uit met zijn vriendin. In de tussen tijd, moet jij dus van hem af blijven, stel je eens voor dat jij die vriendin bent. Ik weet ook niet of het wel een goed idee is, want aangezien hij nu al ‘vreemd gaat’ met jou terwijl hij een vriendin heeft, zou ik er ook rekening mee houden dat hij hetzelfde bij jou gaat flikken. Lijkt me niet zo’n strak plan…

Do not touch.

Als hij een vriendin heeft, gewoon afblijven.
Als hij jou echt zo leuk vind, dan moet hij ook mans genoeg zijn om eerst zijn relatie te verbreken voor hij met iets nieuws begint.

Afblijven hij heeft een vriendin

ik zou zeggen we kunnen geen vrienden meer zijn of je moet je vriendin dumpen of je moet werken aan je relatie

Jemig, dat meiden dit nog vragen.

Een vriendin = afblijven.

Damn, hoe moeilijk kan het zijn?
Sowieso ben je nu niet slim bezig. Als hij je echt zo leuk vond, had hij het allang uitgemaakt met zijn vriendin. En dit is een feit. Maar 3% van de mannen stapt werkelijk voor zijn ‘minnares’ uit z’n relatie, en dan ook altijd binnen 3 maanden.
Met andere woorden: hij kan nog zo zeggen dat hij je leuk vind, hij gaat niet zomaar bij z’n vriendin weg.
Bespaar jezelf een hoop pijn, en verlaag jezelf niet tot het niveau van een home-wrecker.
In feite moet je je nu al diep schamen. Ik vind het echt verachtelijk als meiden afspreken met een jongen die een vriend heeft. Ik hoop dat je je niet al te goed voelt over jezelf, of dat je in ieder geval het fatsoen hebt om dat nog te gaan voelen.