hij heeft een vriendin, wat moet ik?

oke nou, er is dus een jongen waar ik veel mee omga, maar hij werd steeds liever tegen mij. en gister ging hij steeds me hand pakken, knuffelen, me op zijn schoot duwen, arm om me heen, bijna een kus geven enalles. en ik heb er echt helemaal geen problemen mee want het is gewoon een erg leuke jongen, maar er is een ding; hij heeft verkering, met een van mijn vriendinnen! en zij is hier nu achter gekomenā€¦

Wat moet ik nou doen?:flushed:

Dom dom domā€¦

Ehm, tegen hem zeggen dat hij moet ophouden, en tegen haar je excuses aanbieden voor jullie geflirt, en zeggen dat je hem echt niet leuk vindt.

oei dat is zo fout van hem
en hij heeft een vriendin niet stoken in goede relatie
je krijgt alleen maar problemen ermee.

Naar haar toe gaan, en alles vertellen. zeg dat je dom bent geweest en dat je hoopt dat ze het jou vergeeft? En dat je het niet meer doet? Dat is denk ik het enige wat je kan doenā€¦

Als ik jou was zou ik me eerst even gigantisch hard schamen. Hoe DURF je zomaar met het vriendje van een vriendin te flirten of wat dan ook. Ik vind dat echt een gore streek zeg!

Als ik jou was zou ik met je vriendin praten, als ze dat Ć¼berhaupt nog wil ( ik zou mijn vriendin niet meer willen zien als ze me zoiets flikt).

Amen. Wat een kutvriendin ben jij. Zoiets doe je toch niet? Als ik die vriendin was had ik je echt wat aangedaan. Stel dat je gaat flirten met de vriend van vriendinā€¦

Ik heb er niet heel veel meer over te zeggen dan KlaasJanVaak en favourite.

Eh het enige wat jij moet doen is je diep schamen.

Je heel diep schamen en van hem afblijven.
En zoals het in Mean Girls werd gezegd: vriendjes van vriendinnen zijn verboden terrein. zelfs de exen.
Ik hoop voor jou dat je vriendin nog met je wilt praten. Zo ja, maak er dan goed gebruik van en bied haar je excuses aan!

lekker van andermands vriendje afblijven

snappen we dit nu nog niet?

en zo snapt jou vriendin mischien ook meteen dat haar vriendje niet te vertrouwen is.

Kutkind.

Regel 1 van alle meisjes/vrouwen. Blijf van de vriend van een ander af. En zeker van een vriendin!

Dat vind ik nog wel het ergste. Je hebt er geen problemen mee?

Vraag je nu serieus wat je moet doen?

Allemachtig, het is een vriendin van je! Zoiets flink je niet. Wat een kut streek van je. Sorry hoor, maar dat is vind ik echt erg van je. Je kan niet flirten (of wat dan ook) met het vriendje van je beste vriendin.

Beter ga je naar haar toe en biecht je alles op.

Regel 2 van alle meisjes/vrouwen. Doet iemand het wel, dan mag je het eruit slaan.

Hehe :stuck_out_tongue: