Hij heeft een vriendin, maar wil mij.

Hee meiden,

Ik zit een beetje met een dilemma.
Sinds kort woon ik op kamers, heel gezellig allemaal, en heb 2 mannelijke huisgenoten.
1 van hen is het ''probleem". Ik noem hem even M. Hij is 24 jaar oud. En hij heeft een vriendin, die ongeveer even oud als mij is (19).

M. was eerst gewoon aardig, heel behulpzaam. Nog steeds, alleen hij wordt steeds flirteriger.
Een aantal voorbeelden;

• hij geeft me allemaal complimentjes
  • hij maakt grapjes om dat ik bij hem in bed moet gaan liggen
  • hij stuurt me af en toe van die seksueel gentinte sms’jes
  • hij heeft 3 weken om een knuffel gezeurd (en uiteindelijk maar gekregen)
  • als ik naast hem op de bank zit, zit hij soms aan mij (mijn gezicht strelen, mijn hand pakken, aan mijn haar zitten)

Ja, en vind M. eigenlijk ook wel steeds leuker. Als hij er is word ik helemaal blij. Ik vind zijn aandacht best wel leuk. Ik geef niet toe, want hij heeft een vriendin. En zijn vriendin ken ik weer via school.
Maar als het aan M. had gelegen, had ik allang bij hem in bed geslapen en nog meer…

Dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik wil zijn relatie niet verstoren, en al helemaal zijn vriendin niet kwetsen. Maar hij is zo lief voor mij.
Wat zouden jullie doen/wat denken jullie?

X

euhmm… tja ik heb hier niet echt ervaring mee ofzo,
maar misschien moet je hem vragen wat hij nou wil?
ik vind het namelijk niet normaal dat hij zo tegen jou doet terwijl hij een vriendin heeft!
iig niet ‘iets’ met hem doen terwijl hij nog een vriendin heeft,
want dan kwets je haar idd en dan krijg je alleen maar gezeur.

Zeg het tegen hem.
Stel je voor je zou wat met 'm krijgen, dan kan hij dit ook weer bij een ander meisje doen.

zeg hem dat die een keuze moet makke