hij heeft een vriendin, maar smst mij .

hee meiden!

ik heb via-via een jongen leren kennen. Hij heeft met een meisje die ik ken, ze is niet echt een vriendin ofzo maar ze zit bijmij op school. Die jongen begon gisteren tegen me te praten op msn, het was erg gezellig enzo & hij vroeg m’n nummer. Die hebik gegeven maar nu zittie me de heletijd te smssen, zoals: kom je vanavond nog op msn ?:blush: xxx & Isgoed ik ga nu ook slapen schat xx (L).
ik sms hem wel terug, maar ik voel me schuldig tegenover dat meisje.
ik weet niet of het een betekenis heeft maar toch, hij noemt me lieverd schat blabla. oja ik begin die jongen steeds leuker te vinden …
nu weetik niet wat ik moet doen?

dank jullie wel voor het lezen, ik hoop dat jullie weten wat ik moet doen :’) !

Als je hem niet leuk ofzo vindt én je voelt je schuldig tegenover dat meisje (wat je al zei), moet je denk ik gewoon stoppen met hem te smsen, denk ik.

Gewoon vragen of hij bijbedoelingen heeft. Als hij daar ja op antwoordt, dan zou ik niets met hem beginnen omdat je dat gewoon echt niet kunt maken tegenover dat meisje en ook omdat ik hem niet zou vertrouwen, want schijnbaar vindt hij het geen probleem om met een ander aan te pappen als hij nog een vaste relatie heeft. Antwoordt hij er nee op, dan zou ik gewoon wat minderen met het ‘schat’ en ‘lieverd’ of helemaal geen contact met hem hebben, want het is niet leuk om iemand leuk te vinden/op iemand verliefd te zijn als hij al een relatie heeft.
Succes ermee in ieder geval.

Ik heb precies hetzelfde probleem, der zit een jongen in mijn klas, die knuffelt me de hele tijd, kheb ook een x met hem gezoent en hij smst me, met hartjes en ik hou van je erin,
hij is een goede vriend van me maar nu ben ik bang dat hij me echt leuk vind,
hij praat meer dan normaal met mij. en hij zit vaker bij me.
me vriendinnen vinden ook dat het zo lijkt.
maar hij heeft een vriendin, toen ik met hem had gezoent had hij ook die vriendin al.
ik weet dus wel wat je voelt, ik voel me ook schuldig tegenover zijn vriendin, maar weet niet of ik der wel mee wil stoppen, en ik weet niet of ik hem leuk vind.
als ik jou was zou ik smsen dat je je schuldig voelt, en waarom hij zo met jou smst, dan vraagt hij vanzelf wel verder.
naja succes ermee.

Zou jij het leuk vinden als jij een vriendje had, en er een ander meisje was die de hele tijd met hem zou flirten?? Nee…
Ik zou zeggen: Laten gaan dus. Nu kan je je er waarschijnlijk nog vanaf zetten. Als je straks helemaal verliefd op hem bent, is het veel lastiger er mee te stoppen. Dat hij zulke dingen naar jouw stuurt zegt wel iets dat zijn relatie misschien niet helemaal lekker gaat. Maar ik zou zolang hij een vriendin heeft, er niet teveel op in gaan.

Ik ben het helemaal met je eens!

stuur hem gewoon iets in de trant van :
zeg eh… jij hebt toch een vriendin, niet ?

heel terloops even melden, dan begrijpt hij het wel.

Jup. Bovendien vind ik hem veelste slijmerig praten (ik bedoel, hij is niet eens je vriendje en hij praat al met ‘schat’ enz. Misschien doet hij dit wel bij meerdere meisjes?)

oeps, ik wou wijzigen.

Amen.

Of hij bijbedoelingen heeft of niet, houd er gewoon mee op.
Als hij met (L) enz praat dan is dat niet normaal,
hij heeft een vriendin, en jij kent haar.
Je kun zo’n meisje echt breken door hier mee door te gaan.
En je vindt hem niet eens leuk…

Hmm heb ook iets gelijkaardigs, en ik zou er niet verder op ingaan. Ik bedoel maar, hij heeft een vriendin en zit naar jou zo van die berichten te sturen. Stel dat jullie samen komen? Dan is hij niet te betrouwen vind ik, stel dat hij dit doet met meerdere meisjes?
In begin dacht ik ook van, leuk! Maar ben tot inkeer gekomen en als hij smst, antwoord ik wel als hij normaal doet, stuurt hij iets van ‘schat’ dan antwoord ik gewoon van ‘je hebt een vriendin, doe zo niet’ klinkt cru maar je moet hem er echt op wijzen. Je gaat alleen jezelf er ook mee kwetsen als hij uiteindelijk bij zijn vriendin wil blijven en jij teveel hoopt op hem :wink:

dankjullie wel voor jullie reacties …

ik ga wel vragen wat precies bedoelt met die smsjes enzo :slightly_smiling_face:
ik denk ook dat áls hij bijbedoelingen heeft en áls we misschien samen komen, ik hem niet meteen zal vertrouwen. Maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar dat meisje is vreemd gegaan. Dat weet die jongen níet.

ahg schattie toch

ik ben het helemaal eens met ventilator, laat hem duidelijk zijn!
mijn vriendin had het zelfde en ja is zo stom geweest (dronken maar dan nog) om met hem te zoenen terwijl hij een vriendin had. En ik keur dit absoluut niet goed maar dan zit er toch een steekje los bij die jongen… Beetje andere meisjes gaan verleiden. Succes!