Hoi!
Ik weet niet of iemand dit zo snel leest. Maar ik ben dus smoorverliefd. Op een jongen bij mij op school. En ik heb hetzelfde probleem als een aantal andere mensen hier, hij heeft een vriendin.
Ik heb zonet al een aantal comments gelezen bij bepaalde berichten die overeen kwamen met mijn probleem. En daarin zeiden veel mensen hetzelfde: over dat je hem dan moet vergeten, dat je niet moet stoken en je er overheen moet zetten. Makkelijker gezegd dan gedaan…
Ik zal even uitleggen hoe het komt dat ik mezelf er maar niet overheen kan zetten.
Ik kom op school hij loopt naar me toe en geeft zijn lieve glimlach en begint te praten. Ik loop vervolgens naar mijn les in de hoop dat ik hem vandaag nog een keer ga zien (we zitten niet in dezelfde klas). Dan kom ik hem weer ergens tegen en dan lachen we en raakt hij zo nu en dan mijn arm aan enzo. Ook hebben we contact via sms en internet etc. Ik kan de verleiding niet weerstaan!!
Vriendinnen van mij zeggen ook al dat ik hem een beetje moet proberen te ontwijken en dat ik het contact niet moet opzoeken. Maar dat is zooo onwijs moeilijk.
Het zou fijn zijn als iemand mij hier mee wil hebben. Ik wil ook niet het meisje zijn dat een relatie stuk maakt of zoiets dergelijks. Ik ben zelf ook al een keer op die manier behandeld, een (ex)vriendin kaapte een jongen waar ik iets mee had voor mijn neus weg.
Dus heeft er iemand misschien tips of goede raad of eigen ervaringen voor mij?
Een heel verhaal. Haha, hopelijk niet voor niets geschreven