Heeii Meiden,
Ik ben nieuw op deze site, ik zocht een plek om met meiden te kunnen praten over mijn probleem (het zijn er wel meer, maar dit blijft me dwars zitten) Ik heb een hele leuke jongen ontmoet en al vanaf de eerste keer dat ik hem zag was het raak. Ik ken hem via mijn oude beste vriend. Hij sprak me aan op twitter, best een suf begin, maar hij durfde niet anders, hij zit bij mij op school en hij had dus al veel vaak mij vanaf een afstand bekeken, ik had hem nog nooit gezien. In het begin was het echt een stoere macho boy, totdat ik hem in het echt zag, hij werd ineens heel erg verlegen! We hebben nu al een hele tijd wat, ik ken gelukkig de echte hij. Het is totaal geen macho! hij is juist heel gevoelig en lief! iets wat ik heel leuk aan hem vind, maar wat de buiten wereld niet mag weten. Het probleem is alleen dat er één ding is wat niemand begrijpt. Hij heeft namelijk een tumor (kanker dus) en het zijn nu ‘goedaardige cellen’ wat voor de mensen aan wie ik het vertelt hebt betekent; je hoeft je geen zorgen te maken. Maar voor mij licht dat iets anders, ik lig er nachten van wakker en in de lessen kan ik niet opletten, zodra er iets wat maar een heel klein beetje met kanker te maken heeft in mijn gehoor komt, mijn hoofd denkt nergens anders meer aan… opzich is het niet heel ernstig dat weet ik ook wel, maar ik heb veel ervaring met kanker en dan was het ‘niks ernstigs’ en na twee jaar ging die persoon dood. Ik ben gewoon radeloos, laten we het daar ophouden, ik hoop dat jullie tips of ervaring hebben!
Liefs,
Macy