hij heeft een ander.

best girls,
ik heb/had dik 2 jaar een relatie met me vriend,
en nu kom ik erachter dat hij een ander meisje had toegevoegd en er mee ging appe.
nu heeft hij het n soort van uitgemaakt, voor een meisje die hij net 3 dagen kent.
hij wil het uitmaken, en zegt dan tegelijkertijd, als ik je met een ander zie dan sla ik diegene helemaal kapot. en zon soort opmerkingen en dan lijkt het alsof hij me wel gewoon wil.
ik weet niet wat ik er van moet denken!
hij heeft al vaker wel eens wat meiden toegevoegd, maar ik zorgde er steeds voor dat hij daar ook weer mee ophield.
maar nu is hij niet te stoppen.
kan iemand gewoon een mening geven/ervaring delen?
wel natuurlijk niet rot tegenover mij bedoeld, want dat kan ik er niet bij hebben!

Kus,

Wat rot voor je zeg… Als ik het goed lees heeft jou vriend het dus eigenlijk gewoon uitgemaakt? Mijn mening is dat je vriendje 100% voor jou moet gaan, als jij ervoor moet zorgen dat hij stopt met het toevoegen van andere meisjes klopt er dus al iets niet. Ik weet hoe moeilijk het is om een jongen te laten gaan, maar als ik dit zo lees is t wel beter… Die jongen verdient jou op deze manier niet.

Wat een lul zeg.Ik ben het eens met Isabelle.

Er bestaat niet zoiets als `een beetje´ vrienden zijn, of een beetje een relatie hebben. Je mag af en toe wel hard zijn: ` Als je me wilt, dan moet je voor me gaan´. Ik zou hem laten gaan , wat Isabelle al heeft gezegd. Er is vast een leukere jongen waarmee je je leven wilt delen. Want dit gaat niet zo.

Hem laten gaan…
Hij is je niet waard.

Hij is niet toe aan een relatie. Die jongen wil graag aandacht van allerlei meisjes maar vind het ondertussen ook niet leuk als jij een relatie zou krijgen met een andere jongen.

Met andere woorden, hij is egoistisch, laat hem lekker gaan.