hij heeft bijna een ander

Hallo,Het is een tijdje uit geweest tussen mij en m’n vriend, zaterdag hadden we alles bijgelegd en was alles terug inorde, ik was super blij… Die avond zaterdagavond ging ie uit met z’n beste vriend, en nog 6 andere meiden… wat ik al niet graag had… Zondag keek ik op zijn facebook en zag dat hij een foto had met een meisje in de zetel rond zijn armen… Het was net zijn vriendin of zo!! Ik wou weten of hij al eerder contact had met dat meisje dus ging ik op z’n facebook ( ze hadden gesprekken, ze smst’en met elkaar ook) Ik ben naar hem gegaan want was een beetje in paniek, toen ik daar was zei ie dat’k niks te zoeken heb op zijn facebook, en dat ik een ‘stom wijf’ was, dat ik kon vertrekken en ie heeft me geslaan recht in mijn gezicht :frowning_face: ik ben weggegaan en heb hem trouwens een flink pak slaag terug gegeven… Sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord… Het is dus alweer over tussen ons, ik zit thuis steeds alleen en lig steeds te wenen, het meisje op de foto schreef daarnet nog een liefdestekstje op haar facebook waarsschijnlijk over hem… ze gaan vanavond afspreken samen met een vriendin van haar en zijn beste vriend… Morgen zullen ze waarsschijnlijk samen zijn ik weet het echt niet, ik ben zo van streek… zet alsjeblief geen grove reactie :frowning_face: want dat doet me alleen maar nog meer pijn… ik ben echt zo gebroken, ik kan er echt niet aandoen, hoe kan hij me nu al vergeten zijn? hoe kan hij nu al bezig zijn met een ander , waarom :frowning_face: pfff

Je verdient beter meid! Het is heel hard, maar het komt wel weer goed. Verwijder hem als vriend op Facebook en verwijder z’n nummer zodat je niet in de verleiding komt om hem te smsen whatever.

Verder gaan met je leven, klinkt hard; is het ook. Je verdient veel en veel beter.

het is inderdaad moeilijk nu voor jou, maar je moet maar zo denken iemand die jou dit aandoet verdient jou niet toch?

Dit

1 ding is duidleijk. Deze jongen verdient jou niet, beter besteed je je tijd aan iemand die je wel met respect behandelt, tenzij je geen zelfrespect hebt natuurlijk.

Oke wat ik ten eerste ook te ver vind gaan, is dat ie je gewoon in je gezicht sloeg!! Als een kerel dat bij mij deed maakte ik het gelijk uit dus het heeft echt geen zin om om hem te gaan treuren meid!!! Ga gewoon leuke dingen doen met vriendinnen, lekker computeren weetikveel!!! Maar ik zou hem zeker niet terugnemen!! Wat een eikel!

Al zn nummers, facebook, hyves e.d. gewoon verwijderen en geen contact meer met hem opzoeken.
Zo’n vent verdient je niet (al helemaal niet als hij je slaat) en ik heb al medelijden met het nieuwe meisje.

Schrijf voor jezelf op waarom je niet meer naar hem terug wil, zodat je iets hebt om naar te kijken en je het te herinneren in een zwak moment.
Ga met je vriendinnen iets leuks doen om hem te vergeten.

meidd, als een jongen je slaat weet je al hoe laat het is… ten eerste flirt die dus blijkbaar met andere meisjes, misschien wel meer waarvan je het niet weet, of misschien was die dronken, en ik snap dat hij het niet fijn vind dat je zijn berichten hebt gelezen ofzo en misschien denkt die dan wel dat je hem neit vertrouwt.

Huil het er even uit, en wanneer je je weer “neutraal” voelt, dus geen wraakgevoelens hebt, ga dan weer proberen met hem te praten…

ik zou hem vergeten. iemand die je vriend is en op die manier met andere meisjes om gaat en je slaat zou ik niet als vriendje willen.
En daarbij niet meer op zn facebook kijken. en hem des noods verwijderen uit je vriendenlijst. zodat je die berichten niet meer ziet en je dus ook niet meer zo rot voelt.

Een jongen die je slaat moet je gelijk dumpen, wie denkt hij wel niet dat ie is?

Hij heeft je een klap in je gezicht gegeven. Je mag echt blij zijn dat hij bij je weg is hoor. Verwijder hem van facebook, dan zie je die foto’s niet meer, maakt het waarschijnlijk wat makkelijker voor jou.

Sorry hoor maar wat een vreselijk ongevoelige kuteikel zeg. Hij heeft je notabene een klap in je gezicht gegeven. Ik denk dat je echt blij moet zijn dat je van deze jongen afbent. Huil maar gewoon lekker uit, maar geen stomme dingen doen want dat is deze jongen NIET waard.

Laten vallen. Het is gewoon een ongevoelige zak. Zoals ze al zeiden, verwijder hem overal, en als je hem ziet gewoon met 'n grote Lach voorbij lopen en niks zeggen. Geen aandacht zoeken bij de gast, die ben je beter kwijt dan rijk.

Wat een klootzak. Laat hem gewoon vallen, serieus.

Bah, je verdient beter meid!
Hij komt zichzelf wel tegen echt waar!
Succes :slightly_smiling_face:

Awwh wat een klootzak! Hij verdient jou echt niet. Natuurlijk heel makkelijk gezegt, want jij gaat kapot van verdriet. Maar probeer hem te vergeten, zo snel mogelijk! En ga opzoek naar een andere leuke jongen, die jou wel waard is!
En sterkte meid! :slightly_smiling_face:

Je verdiend veel beter meid! Ga leuke dingen doen met je vriendinnen zodat je hem vergeet.