Hij heeft alweer date gecancled

Hallo meiden!
Ik heb jullie hulp nodig;)

Ik ben al een tijdje een soort van bezig met een jongen, M. (lekker duidelijk ben ik weer, maar volgens mij snappen jullie het wel. Hoop ik.)
Hij heeft me al een keertje gevraagt om iets samen te gaan doen, maar toen heeft ie op het laatste moment afgesmst.
een tijdje later ging hij uit met wat gezamelijke vrienden, en toen vroeg hij of ik mee wilde. was trouwens heel leuk:)
Nu heb ik gisteren maar eens mijn verstand (en vooral mijn twijfels) op 0 gezet en hem gevraagt om samen iets te gaan doen. Vond ie wel een leuk idee zei ie.
we zouden rond 8 uur afspreken, krijg ik om half 6 een smsje:
Hey, Ik had een vraagje. Zou je ook morgen of zondag kunnen ? Ik heb namelijk niet erg veel geslapen de laatste dagen en ik moet morgen weer om 6u op, vandaar :x. X

Nu wil ik aan jullie vragen wat ik hier nou mee moet. Hij heeft me nu al 2x op het laatste moment afgezegt. En er is maar weinig wat ik écht heel irritant vind, en daar valt dit dus onder:P
ik wil wel graag morgen/overmorgen met hem afspreken, maar ik denk dat hij dan weer afzegt ofzo…
wat zouden jullie doen?

xxxx

Hij zegt dan wel af, maar hij stelt ook een nieuwe datum voor. Dat is positief…zou hem nog een kans geven en als hij weer afzegt, hem er op aanspreken.

Ohh dat ken ik ;s heel irritant. Uiteindelijk liet ik die jongen maar gewoon doen, wachtte ik gewoon totdat hij eens ergens mee kwam, wat niet altijd gebeurde, maargoed. Tja, niet echt tips ofzo. Maar ik zou hem dus maar laten doen… als hij je echt leuk vindt wilt hij vast nog wel een x afspreken?

De reden vind ik een beetje raar, maar het feit dat hij een andere datum vraagt is wel oké. Ik zou nog een x afspreken, maar als hij dan weer afzegt met 'm kappen.

Hij vraagt of je morgen of zondag kan, dus dat is juist een goed teken.

Idd, het is goed dat een datum zegt.

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik heb hem terug gestuurd dat ik morgenavond wel kan, en dat hij maar een tijd moet zeggen dat hij kan:P
Nu hopen dat het dit keer wél doorgaat, want we hebben nog geen échte date gehad, eentje waar we álleen zijn :wink:

je hoeft ook niet meteen te stoppen met hem als hij nog een keer iets afzegd, maar gewoon vragen waarom. misschien is er wel een goede reden voor.

wacht af tot de volgende keer, en niet opdringerig zijn jongens haten het als meisjes overal een probleem van maken. duss laat het rusten en als het nog een x gebeurt of niks wordt zeg je er wat van toch?

Als hij de derde keer weer niet kan, zou ik het erover hebben…
Ik heb dit een keer meegemaakt haha, en het is heel irritant.

Laat hem maar lekker het initiatief nemen vanaf nu. Als hij je echt leuk vindt moet ie dat laten zien!

Ik zou oppassen dat je niet te veel overkomt als een meisje wat altijd klaar staat en zin heeft, want 2x afzeggen is wel een beetje te. Ik zou hem niet gelijk dumpen maar gewoon liegen dat je op die dagen wat anders hebt. Hij moet niet denken dat jij staat te wachten totdat hij zin heeft. Je hebt wel genoeg andere bezigheden zonder hem en anders lijk je misschijn desperate en wanhopig ofzo…