Hij heeft al een vriendin

Hallo allemaal!
Ik heb een probleempje: ik ben echt verschrikkelijk verliefd op een jongen maar hij heeft al een vriendin! Ik vind hem nu al bijna 4 maanden leuk en ik heb hem nog maar een keer in t echt gezien omdat hij op een andere school zit. Hij is super aardig op msn want ik zeg altijd hoi (als dit niet opvalt xD) en dan praten we wel enzo. Zijn vader werkt bij mij op school en mn zus kent zijn broer. Ik ben 14 en hij wordt over 5 dagen 17. Ik weet wel dat ik hem uit mn hoofd moet zetten maar ik kan het gewoon niet. Ik probeer het namelijk al 4 maanden xD Weten jullie misschien een andere oplossing? xx

PS Mijn beste vriendin en nog een paar vriendinnen zitten bij hem op school en ik weet dus zeker dat hij in het echt ook aardig is. Volgens mijn vriendinnen iig wel!

cut voor jou :frowning_face:
bij mij zit hij in mn klas
tijdens de periode dat hij met me flirte (en nu nog steeds) ergens tss die periode kreeg hij een lief van kweni 10dagen, maar toch voelde ik me super bedrogen van ‘ok wrm ben je al 3-4maanden rond mij aant hangen en me zoveel aandacht geven als je dan met ee ander vandoorgaat terwijl ik nu iets voor je ben gaan voelen?!’
khaat hem ! nu is het dus uit en geeft hij me weer aand8
kwil er niet intrappe maar kdoe het weer en ik weet het…
:woman_facepalming:
:four_leaf_clover:

Nou laat ik je dit zeggen, als je hem probeert te versieren en hij dumpt zijn vriendin voor jou, dan doet die dat op ten duur jou ook aan!

Gewoon vergeten, je denkt nu vast dat hij de enige jongen voor je is, maar er zijn genoeg jongens! Probeer nog langer te wachten totdat het uitgaat met zijn vriendin en ga er dan voor… na een tijdje vergeet je hem echt wel!

Ja als ik een leukere jongen zou vinden zou hem vergeten ook wel makkelijker gaan :stuck_out_tongue:

Jongens die al een vriendin hebben… Gewoon niet aankomen :slightly_smiling_face:. Beter voor iedereen.

xx

Hij heeft al een vriendin. Afblijven dus.

alles kan kapot…

Natuurlijk is het moeilijk om een jongen uit je hoofd te zetten,
trust me, ik kan het echt ook niet goed.
Maar deze jongen moet je echt laten gaan,
maak een lijstje waarom hij voor jou Uit-het-hoofd-material is en lees dat genoeg door.
belangrijk is ook dat hij een vriendin heeft, en je echt niet moet hopen op een break-up tussen beiden! Die jongen heeft waarschijnlijk ook een heel ander leven als jij, als hij bijna zeventien is. En msn is misleidend, op dat gevoel zou ik niet afgaan. Liefde maakt blind, maar probeer alles realistisch op een rijtje te zetten.
‘‘genoeg vissen in de zee’’ is een beetje stom om te zeggen maar ergens loopt er een jongen rond die honderd procent voor jou gaat, dus zet hém uit je hoofd en sta open voor nieuwe contacten.

AMEN :grinning:

De leukste jongens zijn dichterbij dan je denkt. Ik heb nogal lang moeilijk lopen doen met een jongen die ver weg woont (lees: 11 maanden) en nu kom ik erachter dat de leukste jongen gewoon bij mij in de straat woont.

Ehm? xD

Om op jouw probleem terug te komen:
zet die jongen écht uit je hoofd!
Msn is inderdaad misleidend, en dingen die jij als flirtgedrag kan opvatten hoeft hij niet zo te bedoelen, waarschijnlijk is hij hartstikke gek op zijn vriendin, en het is echt heel erg gemeen om daar tussen te gaan komen,
ik snap dat je hem nog heel erg leuk vindt maar probeer hem echt uit je hoofd te zetten: zet nadelen van hem op een rijtje en stel je open voor andere jongens, vergelijk niet iedere jongen met die éne jongen, want anders loop je zoveel leukere jongens mis!

Nouja, succes!

Ja afblijven als ie al een vriendin heeft.
En wat EllenXx al zegt, sta open voor nieuwe contacten.

Ik heb dus 11 maanden een vriend gehad die ver weg woont. :slightly_smiling_face:

Zet hem uit je hoofd, nu het nog kan.

Ik wil niet hard zijn, mr je hebt hem toch maar 1x gezien? Hij heeft een vriendin die hem waarschijnlijk véél beter kent, dus dan heb jij het recht niet om daar tussen te komen sowieso niet.
Probeer hem te vergeten, als ik iemand wil vergeten ga ik gwn naar de slechte kanten kijken en heel negatief over hem gaan denken en dan ga je hem vanzelf al zoveel minder leuk vinden…
En ahm concentreer je op iets anders? Hobby’s, vriendinnen, shoppen?

x

Andere jongen leuk gaan vinden =D

je komt heus wel over die jongen heen (ik spreek uit ervaring) denk gewoon eens na over zijn slechte kantjes, en elke keer als je dan (positief) aan m denkt, moet je denken van ‘maar…’ en je dan dat slechte kantje voorhouden. Als je begrijpt wat ik bedoel ;]

van jongens die een vriendin hebben moet je gewoon afblijven, is echt dirty en karma is een bitch dus het komt toch altijd terug en bites you in the ass… alsof er geen andere (leuke) jongens zijn zeg… volgens mij worden jongens die al bezet zijn gewoon aantrekkelijker voor sommige meisjes als ze bezet zijn ofz… warever…

In eerste instantie niet aankomen, maar houd in je achterhoofd: “alles kan kapot”.

Mijn vriendlief heeft zijn toenmalige vriendin ook voor mij gedumpt (niet dat ik dat toen wilde, heb zelfs het contact enige tijd stil gelegd omdat ik vond dat hij voor zijn vriendin moest gaan) , buiten het feit om dat ik zwaar gelukkig met hem ben, ben je altijd wel een beetje bang dat hij je hetzelfde zal flikken :thinking: , want wat iemand een keer doet, zal hij vast vaker doen!

Ja dat is echt altijd wel heel vervelend… Ik zit ook vaak genoeg in zo’n situatie. Maar dan zou ik hem gewoon lekker met rust laten! Ik bedoel, verplaats je in dat meisje, zou jij niet vreselijk kwaad worden? Ik zou uit mn vel schietten!