-
Neu, zoenen, vingeren en droogneuken is niet bijzonder hoor O.o
omg, je moet hem echt vergeten. en hij is echt ontiegelijk fout bezig!!
Als hij dat bij jou doet, is hij niet te vertrouwen. Stel je voor dat z’n vriendin erachter komt en hoe zij zich moet voelen.
Ben je gek ofzeuw? ?
Hij gaat vreemd, terwijl hij een vriendin heeft. En dat weet jij.
En hij heeft dus een ‘soort van’ trouwplannen.
Hoe weet jij dat hij jou niet gaat bedriegen als je ooit iets met hem zou krijgen?
Het spijt me, maar naar aanleiding van dit verhaal denk ik echt dat hij gewoon een vieze player is.
Ik snap waar je mee zit, ik heb ookw el eens dat gevoel gehad. Nou niet zo erg dat hij met me sliep maar wel gevoelens. Maar onthoud wel dat hij een vriendin heeft en niet voor niks. Het is een enorme fout van hem om vreemd te gaan, dat verdient zijn vriendin vast en zeker niet. En je zegt zelf, ik wil niet voor de gek gehouden worden, maar stiekem houd je jezelf een beetje voor de gek.
Hij heeft een vriendin en misschien vindt jij haar lelijk maar er is meer inhoud dan alleen het uiterlijk. Ik vind persoonlijk dat je afstand moet houden en als hij weer intiem contact met je zoekt heeft die ergens eeen eigen probleem.
Ik zou er verder niet opin gaan want anders heb jij het straks gevreten!
Sinds wanneer valt vingeren niet meer onder seks?
En als hij nu met jou vreemd gaat, doet hij het ook heus wel met een ander mocht je ooit wat krijgen. & ik vind zoiezo dat je jongens die bezet zijn met rust moet laten.
Dit vind ik echt een klote streek. Sorry hoor maar hij heeft een vriendin en ze hebben trouwplannen?
I totally agree!
HAHA. Ik had je al geciteerd, sorry. Moet het weg :’) ?
Hij heeft trouwplannen en hij doet dat soort dingen met jou…? o.O
XAphroditeX dat was zei zegt ja.
ahahah XAphroditeX wijzigde haar bericht, en ICExCOLD had het al geciteerd XD
Trouwplannen? Dan ben jij verkeerd bezig, en hij nog meer…
Sowieso een meisje van 15 met een jongen van 22… Dat gaat niet werken, ook ziet hij jou dus blijkbaar als een leuk tussendoortje;)
Wat een excuus…
Dat is zowel van jou kant als van zijn kant niet echt een strak plan geweest hij heeft trouwplannen??!!! Ik denk dat hij echt een spelletje speelt!
(ps noem zun vriendin niet ontiegelijk lelijk)
Met die laatste zin ben ik het helemaal eens.
Dus omdat zij ook nog eens volgens jou ontiegelijk lelijk is heeft ze geen recht op een relatie met hem?! Jij krijgt je karma echt nog wel… Bedorven sloozy!