Hij had een vriendin

Ik zoende laatst met iemand, die een vriendin bleek te hebben. Meteen de dag erna ging het uit en nu wil hij daten.
Ik weet niet zeker of hij wel mn type is en voel me schuldig, wat nu? Toch proberen?

Hij is in staat om vreemd te gaan. Ik vind het een no-no.

Je kunt het altijd proberen! Maar als je toch niet wist dat hij al een vriendin had, kun je er toch niets aan doen, en hoef je je dus ook niet schuldig te voelen :wink:

Ik zou je niet schuldig voelen, als hij iemand zoent terwijl hij een vriendin heeft én hij maakt het een dag later uit, dan zat er toch al iets fout in zijn relatie.

Je zou een keer met hem kunnen afspreken om hem een beetje te leren kennen (maak hem dan wel duidelijk dat jij er zo in staat), dan weet je ook gelijk beter of hij je type is of niet. Hij klinkt aardig als een player, maargoed, dat weet ik natuurlijk ook niet (:

Stel je voor jullie krijgen wat, kan hij precies hetzelfde bij jou flikken.
Keep that in mind.

Nee.

Alles wat E_kid zegt

Tsja, that’s life.
Hij is degene die fout zit, dus jij hoeft je niet schuldig te voelen dat het uit is.
Alleen pas wel op dat hij bij jou niet vreemd gaat.

nou ik ben het niet helemaal met E_kid eens,
mijn vriend had ook eerst een vriendin (wat al langer niet goed ging) toen wij voor de eerste keer zoende, maar hij heeft het toen daarna voor mij uitgemaakt. en ik vertrouw mijn vriend nu volledig, en ik weet dat hij nooit vreemd zou gaan!

maar even ontopic:
ik zou een keer met hem gaan daten kijken hoe het is, en misschien wordt het wel wat en anders jammer maar helaas. Niet geschoten is altijd mis!

Hij flikt het idd weer. :wink:
Ik had maand geleden nog met iemand die is vreemd gegaan met iemand, en toen ook uitgemaakt en liep toen met dat meisje. Hij is in de 1e maand al meteen met een ander vreemd gegaan…

Laten zitten, niet op in gaan.

Meee eens!

Praat eerst eens met hem over waarom hij is vreemdgegaan. Ik denk ook dat, aangezien hij het al een dag erna uitmaakt, er wat fout zat in die relatie.
Probeer hem gewoon wat beter te leren kennen, heeft hij in het verleden die fout nog gemaakt? Of was het net die ene keer?

Ik zeg dat het KAN, niet dat hij ook echt weer DOET.

Wat nou als ie bij jou hetzelfde flikt? Zou je niet blij mee zijn. Hij heeft het al eens gedaan, dus is ie niet bang om het nog een keer te doen.

hij kan het opnieuw doen. Maar dat kan bij elke jongen. Dus tja, waarom niet

dat kunnen ook jongens die nooit eerder vreemd zijn gegaan.
je zegt dat het een dag erna uit was, had dat een andere rede dan dat die vreemdging? Misschien ging het gewoon al slecht met zijn vorige vriendin.
Dus wat maakt het uit?

het is niet jouw schuld en als je zoiets hebt van ik weet niet of ik wel met hem moet gaan daten dan doe je het niet?