Hij 'hackt' mijn computer.

Ja ik dacht dus ook dat deze niet te raden was, allemaal cijfertjes en lettertjes. Dus ik weet ook echt niet hoe hij eraan komt.

Hij loopt me ontzettend uit te dagen nu. Hij weet dat hij niet weg mag als hij niet naar school gaat, roept ie; ik ben buiten, doeeei! En ondertussen blijft ie gewoon binnen. Hij roept om de 2 minuten zoiets. Ik reageer niet, maar ik vind het heeel moeilijk om niet naar beneden te lopen en hem een klap te verkopen.

-

Kun je je laptop niet in een kast/lade of wat dan ook doen die op slot kan? Dat je dan de sleutels bij je houdt?

wat vervelend zeg! Misschien je laptop in een kast doen en die op slot doen? Of ervoor zorgen dat je laptop helemaal leeg is (batterij!) en dan de oplader verstoppen! Anders je pincode als wachtwoord doen? Komt die nooit achter.

Ik heb zelf een computer hé mensen, alleen mijn moeder heeft een laptop. Dus ik kan mijn laptop niet verstoppen. En ik had mijn inlogcode van school als wachtwoord gedaan, en dat is ook niet de makkelijkste.

als ik jou was zou ik idd wat al gezegd is de elektriciteitskabel meenemen naar school of gewoon je muis verstoppen en de kabel van je pc naar het beeldscherm meenemen want dan kan hij er ook al vrij weinig mee

succes in elk geval en ik hoop dat je vader je misschien kan helpen.

toetsenbord of muis verstoppen

dat is een goeie!

He?

Ze bedoelt denk ik dat ze geen laptop heeft om te verstoppen…

Dan pak je toch gewoon een andere muis of toetsenbord?
Doe ik ook vaker ><

^^ wat als ze maar 1e heeft xD dan verstop je gwn alles hehe

Niet iedereen heeft 2 muizen en 2 toetsenborden he.

Wij hadden dat namelijk niet hier thuis.

dat zeggen we toch ook niet, we geven juist allemaal tips om te zorgen dat je broertje niet meer op je COMPUTER komt…

• monitorkabel eruithalen en meenemen of verstoppen
  • muis verstoppen
  • toetsenbord verstoppen
  • elektriciteitskabel verstoppen
    dat zijn dingen die je niet uit of van een laptop kunt verstoppen dus we snappen je wel hoor

Pincode als wachtwoord is echt het allerdomste wat je kan doen,
Aangezien die aan al je wachtwoorden kan komen heeft ie gelijk je bankrekening erbij hoera!

Oh ja ze heeft een PC dan.
Dan zou ik monitor- en stroomkabels mooi mee naar school nemen.

Er werd gezegd dat ik mijn laptop moest verstoppen. Maar ik heb geen laptop. Dus die kán ik niet verstoppen. Dat bedoelde ik.

Haha, ik kreeg opeens allemaal sadistische gedachten ;
Een muis of toetsenbord waar als je er mee klikt/typt je een elektrische schok krijgt :grinning_face_with_smiling_eyes: Dan zal het snel gedaan zijn :’)

Omg, kan hij niet de laptop van m’n ma hacken :’)
Nee, das wel irritant joh. Kan je niet die ene kabel die ik weleens van je geleend heb, er uit halen? Dan doet je pc het helemaal niet meer.