Hij haat 'mijn verleden'

Hey,

Ik vind een jongen al een hele tijd leuk en het gevoel was écht wederzijds, althans zo leek het. Hij smste vaak, belde veel, kwam naar plaatsen waar ik op stap ging enz.

Nu heeft hij ‘dingen over mijn verleden’ gehoord. Dat is dus dat: ik een jaar geleden bij een jongen ben blijven slapen en daar ook mee naar bed ben geweest na elkaar al een tijd leuk te vinden. We hebben daarna nog ~4 maanden elkaar erg leuk gevonden en gedate maar uiteindelijk toch niet officieel iets geworden, lag voor ons beide persoonlijk niet helemaal goed. Ik weet ook wel dat ik misschien niet met hem naar bed had moeten gaan, maar veranderen kun je toch niet meer.

Ook is er ongeveer zes maanden geleden een vriend van mij bij mij blijven slapen, en daar heb ik gewoon HELEMAAL niks mee gedaan, die heeft hier letterlijk geslapen - maar hij heeft “anders gehoord”.

Sinds twee dagen laat hij helemaal niks meer weten, op MSN praat ie niet meer tegen me. Ik weet niet goed wat ik hier mee aanmoet. Ik heb hem nog niet gesmst omdat ik denk dat ik hem misschien tijd moet geven of moet ik dat nou juist niet doen? Ik weet niet wat ik er zelf van moet vinden, dat hij zich zoveel aantrekt van mijn verleden… Ik heb het idee dat hij me nu bestempeld als ‘slet’, terwijl ik maar twee jongens voor hem heb gehad (op seksueel gebied dan).
Wat zouden jullie doen? Alvast bedankt…

Jammer dat het zo moet aflopen. Jongens kiezen meestal een meisje die een ‘schone’ verleden heeft gehad, ook al is er eigenlijk niets gebeurd. Dat kan je meestal niet bewijzen op het begin v.d relatie omdat jullie elkaar niet zo goed kennen en vertrouwen. De enige wat jij kan doen is de contact heel houden en hopen dat hij je later wel vertrouwt en dan met je neemt.

Ik vind dat ie echt niet naar je verleden mag kijken want daar is toch helemaal niks mis mee, misschien gebruikt ie het als excuus voor iets anders.

Ik vind persoonlijk niet dat ik zijn vertrouwen nu gebroken heb…

En ja Sharrixz, misschien is dat wel waar. :stuck_out_tongue:
Weet alleen niet of ik hem nu met rust moet laten en moet wachten op zijn contact of dat ik zelf iets moet smsen (en wat)…

Hij ‘hoort’ bepaalde geruchten en kapt het af?
Hmm hoe wil die het overleven in een wereld die zo ongeveer alleen uit roddels enz bestaat?

Lekker dom, het gaat niet om het verleden, maar om wie je nu bent en helemaal raar dat hij dat alleen doet om dingen die hij ‘gehoord’ heeft, iedereen kan wel wat zeggen toch.

:ok_woman:

Ben benieuwd met hoeveel (of eigenlijk hoeweinig) meiden hij het dan heeft gedaan als hij hier van ‘schrikt’.

Echtttttttttt. Jongens, jongens, jongens.
Ze vinden zo snel wel een reden om boos te zijn of zo.
Maar wij moeten van hun maar van alles pikken.
Je kan hem beter een paar dagen met rust laten.
Als hij over een paar dagen niks zelf heeft gehoord…
Dan lijkt het me ook duidelijk dat hij je niet mist (wat natuurlijk wel hoort!).
Bel hem dan zelf. Vertel hem even goed de waarheid en luister naar wat hij zegt…
Misschien komt daar nog wat goeds uit anders is echt een debiel.

Succes!

Je verleden is een deel van jou. Als het hem niet aanstaat ziet hij maar, denk ik dan…
Trouwens als hij je niet gelooft als jij zegt dat er niets is gebeurt is dat niet echt een goede basis voor een relatie. Misschien zoekt hij alleen maar smoesjes

Als hij echt om je zou geven zou hij jou eerst om de waarheid vragen ipv het maar meteen af te kappen, omdat hij van anderen foute dingen hoort.

Wat een BULLSHIT, in welke eeuw leeft deze jongen :face_with_raised_eyebrow: :crazy_face: 2 voor Chr. ?? Als je met iemand uit lust naar bed gaat maakt dat geen slet van jou… Als dit echt de reden is dat hij geen interesse meer voor jou toont, dan is hij echt achterlijk. Dus niks aantrekken van die gozer, zou ik zeggen !! :cowboy_hat_face:

Hoe is hij zelf dan? Want je zegt dat je nog geen relatie hebt. Dan vind ik dat het niet zoveel uit maakt, toch?

Als hij op jou afknapt omdat je voor hem met een jongen naar bed bent geweest die je leuk vond, dan is het jammer voor hem hoor. Bovendien hoort hij jou te geloven, niet de roddels die hij zomaar ergens hoort. Deze twee dagen zijn wel genoeg tijd voor hem geweest dacht ik zo. Je kunt hem misschien bellen en vragen waarom hij het zo erg vindt en waarom hij jou niet gelooft. Maar dat hij alles zomaar voor waar aanneemt en vervolgens op jou afknapt op basis van roddels, vind ik hem gewoon een sukkel.

Als hij die andere meer vertrouwd dan jou, dumpen!

Mee eens.

wat een zeikerd zeg
Hij kan toch niet verwachten van je dat hij jouw eerste is? dat moet hij maar accepteren dat het niet zo is…

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Voel me nu in ieder geval een stuk beter.
Heb hem vandaag een smsje gestuurd met de vraag of hij boos was en wat hij er nu precies van dacht. Hij stuurde alleen dat hij echt niet boos was en dat mijn verleden er gewoon bij hoorde.
Ik dacht dus dat hij ‘het wel geaccepteerd’ had, maar kreeg daarna geen reactie op mijn volgende smsje dat een beetje algemeen vroeg hoe z’n dag was.

Na het lezen van deze reacties denk ik dat ik maar ga geloven dat dit een ‘excuus was voor iets anders’ en dat ik maar opzoek ga na een van de vele andere leuke jongens! =) Bedankt!

Je bent 20, is het dan raar dat je met 2 jongens hebt geslapen?
Al was je 16 ofzo, oke, ander verhaal maar sorry, ik vind het een beetje aanstellerig van hem.

Laten vallen.

Je verleden is je verleden en daar heeft hij niks mee te maken, al zou je met honderd jongens in twee weken naar bed zijn geweest.
Bovendien, als hij jou niet op je woord gelooft dat er niks gebeurd is… wil je echt een jongen die blijkbaar zo paranoïde is dat hij je niet vertrouwt en voor wie je je continu moet bewijzen?