hij haat me :(

Er was dus een jongen L.
ik had hem leren kennen via een vriendin,ikheb hem nognooit in real gezien, ma hij woont wel in dezelfde stad,
nou ikhad het dus heel leuk met hem
ikvond hem leuk hij vond mij leuk.
maar ikwas raar bezig dan zij ik dat ik hem wel weer leuk vond, dan zei ik weer van niet.
gisteravond had hij er dus genoeg van en nu haat die me.
hij zegt dat niets meer werkt geen sorry enzo.
hij heeft me geblokt op msn.
ikzit nu al de hele avond te janken.

weten jullie wat ik kan doen zodat hij niet meer boos is ? :cry:

Nou ja het is je eigen schuld he. Denk ook niet dat jij het leuk had gevonden als hij zo tegen jou had gedaan.
En kom he, je kent m alleen van msn.

Maar, stuur m anders een mailtje waarin je je excuses aanbied en eerlijk bent over je ‘gevoelens’ tegenover hem.
en vergeet je spelling niet

Misschien een mailtje sturen ofzo?

Idd, en je kent hem via MSN, dus waarom huilen om iemand die je NOOIT hebt gezien? En dan ook nog zeggen van: ‘Vind je leuk’

Eh ja nou het is nogal verwarrend als je zegt dat je iemand wel leuk vind en dan weer niet. Zo te zien weet je dus niet zeker of je hem leuk vind.
Je kunt inderdaad een mailtje sturen of langsgaan als je dat wilt.
Zodat je kunt laten zien dat je het meent.

Ik wens je succes!

Kan je verliefd zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?
Maarja, idd een mailtje sturen zoals al meerderen hebben gezegd.
Veel suc6 en sterkte ;p

Haha, sorry maar ik zou echt nooit gaan janken om een jongen die je alleen via msn kent. Lijkt me nogal kansloos.

Maargoed, je kunt een mailtje sturen inderdaad.

Hij hoeft je trouwens echt niet te haten hoor. ‘Haten’ is wel een erg groot woord en als hij je leuk vond zal hij je nooit echt gaan haten denk ik. Ook al zegt hij dat hij je haat.
Maarja, veel sterkte!! ;p

E_kid heeft helemaal gelijk;)

echt wel dat je kunt huilen om iemand die je nog nooit gezien hebt.
maar ikheb hem al een mailtje gestuurd,
met sorry enzo, en dat ik hem echt heel erg leuk vind.
maar iksnap ook wel dat het mn eigen schuld is en iksnap ook wel datie boos is

aanbiedt*
ik weet hoe mierenneukerig dat klinkt maar als we het toch over spelling hebben…:stuck_out_tongue:

En ik vind dat je inderdaad nog wel even een mailtje kan sturen waarin je gewoon heel lief zegt wat je echt voor hem voelt enzo:)

Jongens zijn ook niet gevoelloos, en je moet ze niet op een verkeerd spoor zetten. Ik snap wel dat je erom kan huilen, aangezien een “virtueel iemand” waarmee je goed kan praten soms veel voor je kan betekenen, maar onthoud dat echte vrienden belangrijker zijn.
Om nog even je probleem op te lossen: stel je even in zijn plaats en vraag je af hoe jij het zou kunnen goedmaken. Durf ook je fouten toegeven en vraag om een tweede kans.

ja dat kan wel hoor, het enige probleem wat je mischien kan hebben is
dat als je diegene in het echt ziet dat je niet sexueel tot elkaar aangetrokken bent.
maar ik ken iemand die verliefd is geworden op iemand via het internet
alleen die woont heeeeeel ver weg, en dit speelt nu al 5 jaar. dus het kan wel

maaar even ot: ik zou wachten met actie ondernemen. laat het eerst even
rusten en laat hem nadenken over dit alles en stuur dat over een paar dagen
een mail ( ik zou niet via msn doen want als hij je geblokt heeft kan hij ook
je e-mail niet lezen ) waarin je zegt hoe je je voelt erover. of je wacht
dat hij weer tegen je gaat praten, want als hij je echt echt leuk vind
(mischien zelfs verlieft is) dan komt hij vroeg of laat toch wel terug om te praten.

dat hoeft ook niet :flushed:
maar hij woont ongv een half uurtje fietsen bij me vandaag en iemandbij mij op school kent hem dus ik kan wel achter zn adres komen,
hij is wel x bij mij op school geweest voor mijaar toen durfde hij nie tnaar me toe te komen :flushed:
maaja bedankt allemaal (L)

hihi nee ik bedoel niet persee dat je dan sex met hem wilt maar sexueel tot elkaar aangetrokken voelen betekend ook egwoon dat je elkaar knap vind. zeg maar, als je iemand heel knap vind kan iemand anders hem niet knap vinden, maar jij ziet dan zeg maar wel wat in hem dus voel je je sexueel tot hem aangetrokken (euh vage zin) snapje wat ik bedoel, ik kan het niet uitlegggen haha. maar zowieso moet je je wel sexueel tot diegene aangetrokken voelen wil je dat je een goede relatie krijgt.

oke heel boejend dit, maaaaaar anders zou je na een tijdje langs z’n huis kunnen gaan om het uit te praten (als je dat durft, ik zoudat niet durfen namelijk als ik hem nog nooit had gezien :flushed: ) hihi succes

als je langsgaat laat je écht zien dat het menens is :slightly_smiling_face: mij lijkt dat de beste optie en het meest persoonlijk

nee ikdurf het ook niet, :blush:
ikheb hem al gevraagd om nog 1 kans maar volgens hem heb ik al genoeg kansen gehad…
al herinner ik me dat niet meer ;o
maarja

up

Ik snap hoe erg het gevoel kan zijn, dat je ergens spijt van hebt maar je geen kans meer krijgt. Dat heb ik ook wel eens gehad.
Maar wat iemand ook al tegen me zei: Op msn kan je heel anders overkomen dan in real life.
Je kan hem een mailtje sturen idd. Of als je z’n adres weet, kan je ook een brief schrijven ofzo?
succes.

hij reageert niet meer op mn mails ikbel hem zo wel

iedereen zegt hier wel je kent hem via msn, dus komop he’

Nouja, sorry hoor. Maar ook via msn kan je écht om iemand geven… Dus ik vind het doodnormaal dat je om hem huilt :’) maarehh… ik heb zoiets ook meegemaakt … en ik weet uit ervaring dat msnrelaties niet werken :’)