hij haat me door me vriendin.

Hee meiden,

Zit weer met een probleem. Er is namelijk een jongen en die vind mij leuk, en ik hem ook. Die jongen haat mijn vriendin. Niet handig natuurlijk, maar vorige week had ik ruzie met haar. Die jongen zei toen ‘je bent veel beter zonder haar’. Natuurlijk miste ik haar wel een beetje, maar ik had die jongen nog <3. Inmiddels hebben we het weer goedgemaakt, maar nu wil die jongen niets meer met me te maken hebben. Mijn vriendin is best wel kinderachtig, en ze doet echt heel erg onvolwassen. Vandaag ging ze heel erg zielig doen (alsof ze 5 jaar is ofzo) en precies toen liep die jongen langs. Hij zag mijn vriendin (en ik stond ernaast) en hij keek ons allebei aan met een blik van ‘wtf’. Daarna zei hij ‘jullie zijn raaaar’. Fijn, hij mag me niet meer :frowning_face:.

Ik heb het gevoel dat me vriendin alles verpest. Waarom moet ze zo kinderachtig doen waar hij bij is. Waarom moet ze me vernederen. Alles was beter toen ik nog ruzie met haar had. Wat moet ik doen :frowning_face:

x

Ik vind ze beide nogal kinderachtig…

Niet je vriendin opgeven voor een jongen !

Dafuq. Waarom noem jij jezelf haar vriendin?

Ze is eigenlijk nieteens een echte vriendin. We gaan gewoon met elkaar om omdat we verder niemand hebben.

ik vindt dat een jongen je niet kan beordelen op een vriendin.

Klopt, vriendinnen blijven heel lang jongens kan zo uit zijn

ditch ze allebei.

Ik weet het, vriendinnen gaan voor boys. Maar eigenlijk schaam ik me. Ik schaam me dat ik met zo iemand omga. Ze wordt ook best wel gepest en nu ik ook, omdat ik met haar omga. Maar ik heb geen keus, zij is de enige die ik heb.

Nou dan hoop ik dat zij snel een andere vriendin vind. Damn zeg dan gewoon tegen haar dat je dr kinderachtig vind en haar haat omdat de jongen die jóu leuk vindt haar niet mag. Zielige jongen trouwens als hij je daarom niet wil, maar ik snap hem wel dat hij een excuus zoekt. En hou haar niet aan het lijntje omdat je anders niemand hebt.

Oké ben ik de enige die hier echt versteld van kan staan? Wat een kutwijf ben jij zeg.

Ja, ik klink nu erg gemeen, maar ik ben er helemaal klaar mee. Het is haar schuld dat ze gepest wordt, ze doet zó ontzettend kinderachtig. Ik heb zoveel leuke mensen verloren door haar.

-

nee ik ben het met je eens. de ts is de onvolwassene hier ipv haar vriendin

ik zal het tegen haar zeggen, dat je klaar bent met haar kinderachtige gedrag en dat ze normaal moet doen of dat je geen vriendin meer met haar bent.

nee je bent niet de enige ;o woow die ‘vriendin’ van haar is beter af zonder haar zeg ;o als je verder niemand heb is dat misschien jou probleem maar ga niet zo tegen haar doen omdat je eenzaam bent. En als je haar toch niet mag en voor die jongen wil gaan waarom ga je dan steeds weer naar haar toe? En ik vind die jongen al even vreemd… Als hij niet me je wil vanwege je ‘vriendin’ is hij je echt niet waard! Maarja maak eerst voor jezelf maar even uit of je die zogenaamde vriendin vanjou wel echt wil of die jongen…

Nu schuif je de schuld in haar schoenen… Zij is zoals ze is. En als jij daar niet mee akkoord bent ga je niet met haar om. Ze kan iemand beter vinden dan jou… Je doet echt niet lief tegenover haar hoor…

Zeg het tegen haar?

Worden jullie alledrie eerst maar eens volwassen.

Waarom is zij opeens een kutwijf? Sommige mensen moeten echt eens nadenken over zomaar schelden. Dat noem ik onvolwassen zijn.