Hij ging vreemd na 1,5 jaar

Hee lieve girlsceners…

heb hier al vaker problemen gedumpt over mij en m’n vriendje en altijd zulke lieve reacties gehad… wil nog 1x keer misbruik maken van jullie

ik geloofde altijd dat m’n vriend en ik voor elkaar gemaakt waren, we hadden wel problemen maar ik was ervan overtuigd dat we alles aankonden, en dat we samen oud zouden worden…

nou dus niet! afgelopen vrijdag, koninginnedag was ik bij hem thuis, het was 5 uur en we hadden een gezellig middag! we lagen lekker op z’n bed, en hij zei dat ie even naar beneden ging om iets lekker te halen… ondertussen ging ik even op z’n laptop… ik keek een beetje rond op z’n computer, en zag daar een foto staan van een ander meisje in bikini, ik wist niet wie dit meisje was, alleen dat ze m’n vriend af en toe gekrabbeld had en hoe ze heette…
maar toen ik deze foto zag begonnen bij mij de alarm bellen te rinkelen. vrouwelijke intuite denk ik. ik weet niet waarom maar ik moest zijn gespreks geschiedenis met haar lezen. dit deed ik en daar stond o.a.:

‘‘nu ik jou heb leren kennen weet ik niet of ik nog wel verder wil met *mijn naam*’’
ik kreeg de schrik van m’n leven… ben naar hem toe de trap af gestormd en heb enorm tegen hem geschreeuwd. hij zei dat ik moest kalmeren, en toen begon hij te vertellen… dat hij haar een maand kende, en dat hij een week eerder met haar gezoend had, mijn wereld stortte in. over mijn toeren wou ik toen z’n huis uit rennen, hij hield me tegen, hij wou nog verder met me en had zoveel spijt, toen heb ik hem geslagen en ben vervolgens huilend weg gegaan.

de rest van die dag en de dag daarna heeft hij niks van zich laten horen, zodat ik maar besloot om met hem te praten. ik zei dat ik boos op hem was maar hem toch een 2e kans wou geven, maar deze wou hij niet, hij was klaar met mij. toen heb ik hem gezegd dat hij nog een week de tijd had om z’n spullen bij mij thuis op te halen, en dat ik anders alles weg zou doen.

alles goed en aardig hij heeft nu nog 2 dagen de tijd om z’n spullen op te halen, en nog steeds niets van zich laten horen. ik baal hiervan! ik snap niet hoe hij het lef heeft om na 1,5 jaar vreemd te gaan maar vervolgens niks van zich te laten horen. en deze stilte breekt me nog meer op dan dat het uit is!
ik mis hem, maar niet meer als m’n vriend! ik wil hem terug, maar gewoon als een vriend. ik mis onze msn gesprekjes over niks. dat ik hem altijd kon vertellen hoe mijn dag was…

en dan zie ik hem online komen en dat is het zo moeilijk om niet tegen hem te praten!

sorry van dit gigantische lulverhaal, en eigenlijk komt hij maar neer op 1 vraag…
wat moet ik doen? met hem beginnen te praten ofniet?

Dat is echt erg…
hij is jou niet waard, ik zou niks meer van mij laten horen.
Hij behandeld jou respectloos enz enz.
Gewoon zijn spullen weg gooien na deze 2 dagen en niks meer van je laten horen.
Maarja is altijd makkelijker gezegd dan gedaan ,je gevoelens en verlangens naar iemand houden niet zo in 1x op… jammer genoeg
Sterkte xx

ik zou het nog even aankijken,
hoe moeilijk het ook is.
Komt zelf eerst even tot rust, denk er over na en laat hem dat ook doen. Over een weekje, als je overal goed en rustig over nagedacht hebt dus er misschien met hem over praten. Rustig, jij en hij samen. Een goed gesprek, niet boos worden en laat hem zijn verklaring geven. Zoek dan samen een oplossing, willen jullie nog samen verder of is het over.
Sterkte er mee meid!

Aaah shit zeg, wat een smerige rotstreek van hem! Trouwens jouw reactie doet mij heel erg denken aan mijn reactie toen mijn ex zei dat ie voor de 2e x was vreemd gegaan (hem slaan en uit zijn huis rennen). En ik snap dat je hem waarschijnlijk terug wil als een goede vriend enzo, maar weet jij zeker dat je hem nog wel vertrouwt? Niet alleen bij een relatie, maar ook bij vriendschap is er vertrouwen nodig. En waarschijnlijk de eerste keren dat je hem spreekt zul je beseffen dat je hem mist, en zul je het zeer moeilijk hebben, waardoor het nog moeilijker is om alleen maar vriendschap met hem te sluiten. Dus het is makkelijker gezegd dan gedaan…
Oke hier heb je eigenlijk niks aan, ik spreek een beetje uit ervaring. Zou graag vrienden zijn met mijn ex, maar altijd als we een gesprek aanknopen moet ik gewoon weer een kutopmerking maken enzo, dat werkt niet.

Maar hoe lang is het uit zegmaar? Want ik zou niet meteen met hem beginnen te praten aangezien je jezelf dan kapot maakt. Wacht tot jij hélemaal over hem heen bent, zodat er geen ruzie ontstaat enzo.

Zet zijn spullen over 2 dagen - als hij ze nog niet heeft opgehaald - bij het oud vuil. Misschien kun je hem één dag van tevoren nog een sms bericht sturen dat hij z’n spullen nog bij je kan ophalen en anders bij 't oud vuil verdwijnen? Dan heb je volwassen gereageerd en sta je zeker weten boven hem. Als hij zo kinderachtig doet, is hij jou zeker niet waard.

Ik weet heel diep van binnen ook gewoon dat jullie gelijk hebben, ik moet gewoon eerst tot rust komen. het is officieel ook nog maar 4 dagen uit. Maar het is zo moeilijk, om niks tegen hem te zeggen als ik hem online zie komen, het gaat zo tegen m’'n gevoel in! ook telkens als ik een sms krijg hoop ik dat hij het is. en ik verheug me zelfs heel stiekem op het moment dat hij z’n spullen komt ophalen… (als hij dat nog komt doen)

Wat een naaistreek! Ook dat je er zo achter moest komen… Ik zou niet meer op hem reageren, hij is je echt niet waard als hij zo doet!

eigenlijk verlies je, heb ik het gevoel, niet alleen je vriendje maar ook je beste maatje… ik zou, als ik jou was toch een gesprek beginnen op msn, over een tijdje(3weekjes?) en dan vragen hoe hij er over denkt. als hij nog wel vrienden wil blijven, spreek dan een keer samen af op neutraal terrein en kijk hoe het voelt, je komt er alleen achter door te doen… sterkte!

Ja, deze reactie doet mij heel erg denken aan mij met mijn ex. Hij was dan wel niet vreemdgegaan, maar hij was een ontzettend moederskindje. Najah, afijn, ik hem laten kiezen tussen z’n moeder en mij. Hij koos voor z’n moeder. Ik pissig (ja, dat krijg je ff te horen na 19 maanden verkering - zjoefwegalsofhetnietswas) en schreeuwend en jankend naar huis gegaan. Nouya, zoiets dan.

Hoor ik twee weken later van z’n vrienden dat 'ie rond loopt te bazuinen dat ik een hoer ben en dat het uit was omdat ik vreemd zou zijn gegaan op Appelhof.
Terwijl hij net zo goed als ik weet dat het niet zo was, want ik lag met Mexicaanse griep in een tent - en dan nog, that’s totally not me.

Maar om terug te komen op je bericht - stiekem luchtte dit verhaal typen wel een beetje op - WAT EEN KLOOTZAK. Ik kan er zo niet tegen als mensen liegen! Vreselijk! Ik zou zeggen, dumpen die hap! Hij heeft z’n kans gehad! En om het dan zo te doen, geen stijl! En plus, als jullie doorgaan, zou jij hem dan nog 100 procent kunnen vertrouwen? Zou je dan de verleiding kunnen weerstaan om z’n gespreksgeschiedenis niet te lezen? Of z’n smsjes niet te lezen?
Ik zou mezelf deze waanzin besparen want zo’n iemand heeft het al te erg verpest. M’n ex wilde mij ook nog terug, maar het voelde gewoon niet goed.

Denk er over na!

Ohja, sorry voor het lange bericht.

niet janken en verdrietig zijn om hem!!! hij is het echt niet waard!! je vind de ware vast nog wel C=

Hoe kut is dat zeg! Sterk zijn en je er proberen over te zetten, als hij je echt waard is zal je dat later nog wel inzien, maar daar heb ik mijn twijfels over. Later ga je blij zijn dat je van zijn leugens verlost bent

Ok, wat een rotstreek inderdaad! Eerst zeggen dat hij spijt heeft en verder met je wil & 2dagen later zeggen dat hij klaar met je is… Alsof jij iets fout hebt gedaan. Ik zou of zijn spullen echt bij het oud vuil zetten en niets meer laten horen hoe moeilijk dit ook is of naar hem toe gaan en uitleg vragen + een goed gesprek hebben. Hij gooit 1,5 jaar relatie én vriendschap wel heel makkelijk weg! Van mezelf weet ik hoe moeilijk het is om iemand, waarvan je heel diep van binnen weet dat hij je niet meer waard is, volledig te negeren, ergens hoop je dat het toch nog goed komt. Zelf zou ik echt uitleg willen hebben, misschien kun je daarna hem beter vergeten. Anders blijf je met allemaal vragen zitten, tenminste dat had ik…

Ik ken het probleem. Ik was 2,5 jaar samen met mijn vriend toen ik er achter kwam dat hij 4 keer was vreemdgegaan toen ik op vakantie was en al meer dan 1,5 jaar loog over het feit dat hij ook nog was vreemd gegaan met een ander meisje dat ik ook ken en waarvan ik al telkens een vermoede had. Jij bent echt te goed voor hem, laat 'm maar lekker stikken. Je wilt toch niet samen zijn met iemand die vreemd gaat en vervolgens niets meer van zich laat horen? Ik weet dat het pijn doet, ik miste mijn (ex-)vriend ook heel erg in het begin, maar nu ben ik blij dat ik van hem af ben en ondertussen is het alweer 1,5 jaar geleden en ben ik gewoon verder gegaan met m’n leven. Succes ermee meis.

Maar dat is het niet, ik wil hem niet terug als m’n vriend (geloof ik)
maar als een vriend! ik wil hem gewoon weer kunnen vragen of ie wat leuks gedaan heeft, of het goed gaat op school, misschien eventueel ooit nog een keer wat afspreken om samen wat leuks te gaan doen!

@xJustVera ik denk idd dat ik ga wat jij zegt, als hij over 3 weken nog niks van zich laten horen, ga ik hem vragen om een keer af te spreken… gewoon om te praten.

Dankjewel iedereen!

Sterkte meid!

"ik geloofde altijd dat m’n vriend en ik voor elkaar gemaakt waren, we hadden wel problemen maar ik was ervan overtuigd dat we alles aankonden, en dat we samen oud zouden worden… "
ik herken me hier zo erg in, ik heb 2,3 jaar met mijn vriend
maar zaterdag ging het ineens fout, en zondag ging het zo fout, dat het echt uit was. (hij of ik was niet vreemdgegaan, maar het had wel met liegen etc te maken), ik heb gem wel een 2e kans gegeven, en die heeft hij genomen.maar van die dag… en die fout die hij heeft gemaakt… daar ben ik heel erg van geschrokken, en ik weet nu dat het misschien niet voor altijd is, maar je moet gewoon blij zijn met de leuke tijd die je hebt gehad, de toekomst kan je niet voorspellen, het loopt hoe het loopt, en je moet er zelf wat van zien te maken.
ik snap echt zo erg dat je hem mist, en hoe moeilijk het is,
maar hij verdient jou niet, misschien niet eens je vriendschap, hij laat jou gaan voor een meisje dat hij pas één maand kent.
ik denk dat ik precies weet hoe je je voelt,
dus ik wens je heel veel sterkte en geluk toe.
ik hoop dat alles goed komt met je, en dat alles gaat zoals je wil.
ik hoop dat je hier iets aan hebt.

ik snap al niet dat je hem een 2e kans heeft gegeven, hij is het jou echt niet waard. De stilte die er nu is, daar moet je aan wennen. Ik heb nu ook geen vriendje, en ik voel me prima. Als hij bij je terug komt, is de kans gewoon heel groot dat het nog een keer gebeurt. Echt een kutstreek, ik ben blij dat je hem hebt geslagen. :slightly_smiling_face:
vel succes, en laat vooral niet aan hem merken dat je hem mist, daar kan hij alleen maar gebruik van maken en voelt hij zich alleen maar machtiger.

Pff ik snap hoe je je voelt. Alleen ik kwam er nadat hij het had uitgemaakt om een onwijze kut reden achter via een vriendin dat hij was vreemdgegaan en dus een nieuwe vriendin had. Geloof me het contact verbreken is zoveel makkelijker. Natuurlijk is het verrot en mis je het gevoel maar je hebt al gezegd dat je hem nog een kans wilde geven en die heeft hij niet aangenomen.

Ik wilde mijn ex vlak nadat hij dus was vreemdgegaan ook terug. Ik snapte ook niet hoe hij het kon flikken na 3 jaar en ik denk dat ik dat ook nooit zal doen. Maar het is beter voor je dat je nu alles even op een rijtje zet voor jezelf en aan jezelf denkt. Geloof me je komt er zeker over heen! Huilen is niet verboden. Ik heb mezelf ook dagen lang in slaap gehuild en wilde mn bed niet uitkomen. Maar uiteindelijk is hij het niet waard :]\

Ik heb nu trouwens weer een soort van droge contact met hem. En ik voel echt niks meer voor hem. Natuurlijk mis ik de dingen wel maar hem niet. En ik kan nu veel beter tegen dingen die met hem te maken hadden/hebben aankijken nu ik het gewoon een plekje heb gegeven.

Meisje… Geef jezelf wat tijd. Grote kans is dat je, als je nu met hem terug afspreekt, het alleen nog meer pijn gaat doen…

Sterkte, zoiets verdient niemand.

Had hij dan iets kunnen zeggen wat het opeens beter had kunnen maken? Hij heeft een maand tegen haar gelogen en zij had hem wellicht toch nooit meer 100% vertrouwd