Een vriend die ik sinds dit schooljaar ken, vind ik al een tijdje heel leuk. Hij toonde al interesse in me sinds het begin van het schooljaar. Nu heeft hij een vriendin.
De laatste weken is er “wat” tussen ons. En gister was ik bij hem thuis en keken we film en lagen in zijn bed. We waren heel close en toen zoenden we. Ik had echt zin in hem en hij ook in mij. En we zoenden door en we droogneukten. Hij wilde met zn hand in me broek, maar ik was ongesteld… Dus deden we dat niet en zoenden verder en droogneukten verder. En toen pijpte ik hem.
Hierna gingen we naar beneden want zn ouders konden elk moment thuis komen. En we keken een andere film. En ik lag in zijn armen en zo vielen we in slaap. Totdat we wakker werden doordat hij werd gebeld en hij moest gaan, ik vermoed dat t zn vriendin is.
Ik voel me gebruikt, en hij zei dat het hem spijt, maar hij t nie alleen deed omdat die me wilde maar ook omdat hij me leuk vind. Hij zei dus dat die me leuk vind, maar hij is al verliefd. En daarom zouden we hier niet mee verder gaan.
Later kwam hij erop dat hij fwb met me wil zijn. (Seriously, waarom wilt iedereen dat. Zoveel mensen vragen t me. Een vriendin zei nog bij jou moet er echr zo’n knopje op fb om fwb verzoeken naar je te verzenden :’) ) maar goed, hij zei: jij wilt het, ik wil het. We doen het maar blijven nog steeds close vrienden. Dus zeg maar als je het ermee eens bent, als je het niet wilt laten we het zo.
Ik zei dat ik het ermee eens was. En we zijn nu fwb.
Ik weet dat dit verkeerd is, omdat hij een vriendin heeft, maar we kunnen ons niet onder controle houden ofzo. Ik weet zeker ookal zouden we geen fwb zijn, dat we dit toch weer zouden doen.
Heeft iemand tips met fwb zijn, om met al dit te dealen. Kritiek mag ook. Of tips om alles af te kappen. Want ik wil hem, maar ik wil niet zijn vriendin pijn doen…