Hij ging vreemd met mij 2

Dit was de eerste topic. http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hij-ging-vreemd-met-mij-297688.175.html

Ondanks er veel kritiek was en nare dingen werden gezegd heb ik er toch wat aan gehad.
Ik heb de jongen gezegd dat ik het niet meer wil en we hebben er goed over gepraat.
Alleen nu zegt hij dat hij me echt leuk vind en niet meer van haar. Maar met geen van beiden van ons een relatie wilt. Met haar niet omdat hij nu niks meer voor dr voelt doordat hij is vreemdgegaan. Met mij niet omdat veel mensen hem gaan haten want die zijn closer met zn vriendin dan met hem. Hierom durft hij t ook niet uit te maken.

Wat er ook gebeurd, ik wil niet meer dingen doen met hem terwijl hij met dr is, ookal houdt die niet van dr. Ik ga haar ook niet vertellen wat er is gebeurd. Hij moet dat doen. Ik heb wel spijt van wat er is gebeurd. Meer voor haar hoor, want tussen hem en mij gaat alles als vrienden nog gewoon goed.

T was een moeilijke keuze (ookal zeggen mensen van het is verkeerd dus afkappen). Als je in deze situatie zit en je wilt echt met diegene zijn kan het heel moeilijk zijn hoor. Liefde maakt inderdaad blind en daarom keurde ik mijn fouten goed.

leuk voor je.

Ach schatje toch. Was het zo moeilijk?

Andere topic was gesloten. Wilden mensen die het zich intersseerden nog vertellen hoe alles uiteindelijk is afgelopen.

:""""""""D

Ik zeg mensen die zich interesseerdn, als t jou niet interesseert hou je bekkie dan maar :blush:

Jezus wat ben jij een domme doos.

Hou gewoon zelf je bek want 1. je zorgt alleen maar weer voor opschudding met dit topic en 2. zo praat je niet tegen Anaal♥

Hier ben ik het mee eens.

En is ze nu gelijk een slet?
Ze maakte een fout, ja. Maar je hoeft haar niet gelijk slet te noemen :slightly_smiling_face:

Jullie irriteren me dood, kvraag advies iedereen kraakt me af. Dan ja, wat wil je dan dat k doe

Inderdaad. Kinderachtige reacties hier…

Is niet alsof ik de enige ben op de wereld die een fout heeft gemaakt

Nee dat niet. Maar dit soort dingen doen met een jongen die een vriendin heeft ís geen fout.
Dat is gewoon een hele stomme, foute, slechte bewuste beslissing. Vanuit beide kanten.

Dat weet ik. Daarom zeg ik ook dat ik er spijt van heb. En wil iedereen gwn bedanken die goede tips gaven in t vorige topic erover.

verbeter de wereld begin bij jezelf.

Ik weet niet hoe dat moet :sweat_smile:

Je vraagt helemaal geen advies meer in dit topic.
Je kan écht wel verwachten na pagina’s lang afgezeken te zijn en dan wéér een nieuw topic er over te openen, dat alle heisa dan weer begint.

Lijkt me niet verstandig dat je dit topic weer hebt aangemaakt, je herinnert mensen nu weer aan die fout. En ik gok dat deze zo weer gesloten wordt, terecht ook. De mensen wat er interesse in hadden kon je misschien beter prive een note sturen, scheelde dit gezanik.

Wat zitten er toch heerlijk volwassen en gezellige meiden op gs. :upside_down_face: