hij ging met iemand, recht voor mijn neus.

vorig jaar heb ik een jongen ontmoet, met voetbal.
nouja, toen hebben we niet veel op msn gepraat, maar sinds een maand wel.
en toen begon ik hem leuk te vinden en hij mij ook, een vriend van hem en ook een goeie vriend van mij, die zei dat hij een player was enzo, dat hij ook gewoon met andere meisjes auwehoerde, en dat ie alleen maar zo doet om met meisjes te gaan. Maarja, de jongen die ik leuk vond zei dat ik hem niet moest geloven enzo, dus toen geloofde ik hem maar. en gister was en zo’n feest en toen ging ik met hem, en toen later voor mijn neus ging hij met een ander, ik was echt boos.
en toen later kwam hij bij mij en toen zei hij van sorry enzo, en toen heb ik hem vergeven en toen ben ik weer met m geweest, maar nu heb ik gehoord dat ie daarna met nog een meisje ging…

Nou, dan is ie dus een player.
Dus dan is het antwoord ook simpel: Vergeten die gast. Hoe moeilijk het misschien ook is.

wat bedoel je met ‘gaan’?

Playerrrrr.

Één woord: Player.

Als ik jou was zou ik gewoon op zoek gaan naar een lieve, betrouwbare jongen, zodat je hem helemaal kan vergeten.

wat een player,
had 'm meteen een bitchklap gegeven, dat geeft 'n leuk effect, haha.

maar dat wil echt niet, ik vind 'm echt leuk.
Alleen hij zegt dat het niet zo is, maar ik weet niet iedereen zegt het.

ik zou eerder je vriend en de rest geloven dan de gast die voor je neus met iemand anders ‘gaat’.

Hij ging recht voor je neus met iemand, hoeveel duidelijker moet het nog worden?
je liefde voor hem maakt je nu gewoon blind.

Oh meisje, dump 'm ajb!
En ik zou 'm echt eens lekker uitschelden.

probeer hem te vergeten, hij is het je echt niet waard!
Zeker weten dat er veeeeeele leukere jongens zijn dan hem (:

wat een loser/

‘gaan’ is met iemand zoenen.

ik zou hem ook lekker vergeten, zo’n jongen verdient jou niet!

hallo,
je gaat met hem naar dat feest,
en dan zoent ie met iemand anders?
lekkere jongen is dat!
je hebt hem al genoeg kansen gegeven.

ik zou hem vergeten & op zoek gaan naar een leukere jongen, die jou wel verdient!

Het spijt me, meis, maar je moet deze jongen vergeten.
Hoe moeilijk het ook is, ik weet het :frowning_face: