problem solved
Niet tussen zijn relatie zitten. Hij zal het toch wel zo weten te verdraaien dat jij de schuld krijgt. Daarbij is er niets gebeurd.
Nee, jij hebt gedaan wat je moest doen door niet op hem in te gaan. Ik zou me er verder niet mee bemoeien. Dat is zijn zaak, hoef jij je niet druk over te maken.
Maar ‘H’ zit bij haar op de sport… Dan gaat het er niet om of het zijn probleem is, maar of de TS het aan ‘H’ moet vertellen, omdat hij vreemd wil gaan.
Nee dat zou ik alsnog niet doen. Waarschijnlijk ontkent hij het toch wel, en H zal dan vast wel de kant van B. kiezen.
Lees mijn post. Niet doen.
jaa idd het ging er meer om of ik het wel aan h moest vertellen of niet maar ik denk idd niet dat ik er enig positief resultaat mee bereik.
Nee, ik denk dat je daarmee alles erger maakt.
okeej bedankt meiden.
ik houdt men mond wel gewoon, ookal weten een paar meiden die erbij stonden het ook maar tjaa ik heb in principe niets verkeerds gedaan.
ik haal het nu weg
Heel goed van je dat je het tegenhield! Maar ik denk dat je het niet moet vertellen. Er is niet echt iets gebeurd en waarschijnlijk zal hij wel zo het verhaal vertellen dat jij de dupe bent…
Klopt!